duminică, 23 aprilie 2006


~'~ cea mai de rahat zi, cel mai de rahat paste, cea mai proasta combinatie:om si animal...destept si ipocrit!manea si "privirea ta"...cel mai de rahat! azi am trait 100 de sentimente noi! incepant de la mesajul de dimineata, primit in jur de ora 10, de la cineva, pana la o imbartisare oferita de/lui oncescu . a fost frumos sa pot sa'l tin in brate dupa atata timp, si ... partea proasta e ca tinandu'l in brate nu sthiam cum sa'i mai dau drumul, iar intrebarea pe care o aveam in minte era ceva de genu' : "dupa ce'i dau drumul ce fac?" si l'am pupat pe obraz !atat! aveam doar o verigheta pe degetul de la mana stanga,c eva ma oprea:asta oare , sau...nu, asta era ! oricum, am tras o repriza de plans ca sa ma descarc, am vazut ca nu merge, si atunci mi'am sthis tigara in palma, si m'am calmat(asta de la cata o sthiu) poate suna a aberatie, dar e cel mai bun mod de a te calma cand ai draci! serios! bene, trebuie sa fii si putin sucit!

~'~oricum, tot ce mai am de zis : zeu e unul singur, si e in viata! feriti'va!