luni, 24 aprilie 2006


~'~ melodia asta sucks! nu vreau sa o mai aud in viata mea!

Singur, trist plangand acum
Merg pe al vietii meu drum
Stiu ca soarta a vrut asa
Sa ma lupt cu durerea...
Traiesc doar din amintiri
Si cu lacrimi in priviri
Te mai chem inca o data
Sa simti dragostea curata

Plange sufletul meu
Te cauta mereu
Si mai vrea doar o clipa cu tine
Plange inima mea
Un minut ea te vrea
Sa revii sa mai stai langa mine

Plange sufletul meu
Te cauta mereu
Si mai vrea doar o clipa cu tine
Plange inima mea
Un minut ea te vrea
Sa revii sa mai stai langa mine
Adio draga mea
Te port in inima mea
Adio draga mea....
Stii ca tu esti viata mea
Dar soarta n`o poti schimba
Cand am zis ca e mai bine
Ea m`a dus la despartire
Nu regret ca te`am iubit
Poate`ai fost ce mi`am dorit
Si plangand te chem acum
Sa te sarut de ramas bun...

Plange sufletul meu
Te cauta mereu
Si mai vrea doar o clipa cu tine
Plange inima mea
Un minut ea te vrea
Sa revii sa mai stai langa mine

Plange sufletul meu
Te cauta mereu
Si mai vrea doar o clipa cu tine
Plange inima mea
Un minut ea te vrea
Sa revii sa mai stai langa mine
Adio dragul meu
Te voi iubi mereu...

Plange sufletul meu
Te cauta mereu
Si mai vrea doar o clipa cu tine
Plange inima mea
Un minut ea te vrea
Sa revii sa mai stai langa mine

Plange sufletul meu
Te cauta mereu
Si mai vrea doar o clipa cu tine
Plange inima mea
Un minut ea te vrea
Sa revii sa mai stai langa mine
Adio draga mea
Te port in inima mea
Adïo draga mea


~'~ de ce? "ea m'a iubit cum nu o sa ma mai iubeasca nimeni" si atunci m'am intrebat de ce pwla mea mai sta cu mine. . . sa se duca la ea, daca ea l'a iubit si inca il iubeste! sa se duca. . . la dracu pt asta. m'a durut! nu am putut sa'l mai privesc in ochi, si probabil ca nu o voi face curand! asta doar si doar din vina ta! mi'am pus problema ca poate nu sthiu sa iubesc! poate...nu mai sthiu sau nu am sthiut niciodata sa iubesc.am trait in minciuna 16 ani de zile! am trait cum am putut, am "iubit" cum am sthiut, cum am simtit. cum ... m'am consumat pentru nimic 2 ani de zile, apoi inca un an, acum iar 5 luni. pentru ce? pentru a'mi imagina ca duc o viata frumoasa, ca iubesc cum nimeni cu sthie a iubi! cum nimeni nu a visat ca i se poate oferii ce pot daruii eu. te'am urat! ah...da...sthiu sa urasc.asta fac cel mai bine, pt asta traiesc in pwla mea. sthiu sa fac rau, "am nevoie de un cuvant ca sa'ti stric dimineata,am nevoie de 2 ca sa te fac sa'ti iei viata" (vb lu cata) o chestie a zis, si mi'a luat si ultima sclipire din ochi! nu'l pot iubi? mdaa..."stai linistita, ca ai sa inveti de la mine" EU nu vreau sa invat, eu vreau sa cred ca m'am nascut sthiind sa fac acest lucru.si slava domnului zic eu ca 2 ani de zile am iubit un zeu, l'am iubit cum "nimeni nu'l va mai iubi".l'am iubit chiar daca se purta cum se purta. iar aici e o diferenta: ea il iubeste in continuare...ea il suna in fiecare zi, iar eu l'am sfatuit sa'i raspunda.ii spune in fiecare zi ca fuge de acasa daca nu se intoarce la ea, ca ?? se sinucide ?? ca ea nu mai poate sta langa niciun barbat de cand nu'l mai are aproape pe cata! nu asta ar fi problema, mi'a povestit cata tot ce'i spune, mi'a spus parerea lui...dar pana aici: tot pana a'mi spune: "ea m'a iubit si ma iubeste cum nimeni nu o va mai face"....macar daca zice: "POATE ea m`a iub..." nu frate, in mintea lui e certitudine! dar...pana la urma, nu vreau sa ma mai invinovatesc atat, sthiu sa iubesc, nu sthiu sa'l iubesc...cert e ca nu e problema mea. sa si'o rezolve, sa faca orice sa'i fie lui bine.iar daca alegerea lui pe mine nu ma va include, voi lua locul inei, iar in 5 luni il voi face sa isi blesteme zilele uitandu'se la verigheta care o data era pe degetul meu.sa isi dea seama ca tot ce i'am oferit pana acum a fost iubire...

Numai acela care iubeste fara speranta sthie ce e dragostea. . . si numai si numai sufletele mari sufera in tacere!

SCUZA'MA CA NU TE IUBESC CUM AI VREA U SA TE IUBESC!