sâmbătă, 1 aprilie 2006


La multi ani placuti!

. . . 1 . . .1 aprilie. o fi ea o zi a pacalelilor, dar . . . azi se fac 4 luni de cand ma tin in brate doua maini de barbat pentru care as face multe. 4 luni de cand aud aceeasi inima batand daca pun capul pe pieptul "lui". 4 luni , timp in care am fost iubita, in care omul de langa mine mi s'a daruit cu toata fiinta lui! 4 luni de cand iubesc!

La multi ani sadici! sau, la mai putine luni?

. . . nu pot sa nu scriu . . . despre ziua asta din alt punct de vedere . . . azi se implinesc 7 luni de cand nu l'am mai vazut pe alex! de cand am zis ca nu am sa'l mai pot uita! de cand am mintit! de cand "l'am iubit" ultima oara! de cand nu i'am mai simtit privirea lunecand peste trup! de cand mi'e mai bine! as vrea sa stau pana la 3 si 15 dimineata! la oara asta am iesit pe usa camerei de hotel si am coborat un etaj mai jos. ma ghidam dupa mirosul de ballantine's! ;) ah . . . ai grija de tine!