duminică, 2 aprilie 2006

usor alcoolizata . . . imi transpun unele sentimente . . .

~azi am avut un presentiment f naspha. . . sthii, bauta cum eram, dar sentimentu asta de "se va intampla ceva rau . . . " il aveam . . . persista in continuare! stateam in pat cu cata si imi venea sa plang. . . din cauza unei absurde impresii! eh . . . am avut impresia ca voi pati ceva in taxi, de la bairam spre casa! in fine, in afara de faptul ca taximetristul imi arata ce telefon vrea el sa'si ia , imi arata intr'o revista in timp ce conducea, in rest nimic, am ajuns cu bine acasa! :-s

~ acum ascult "LA INIMA MAI ARS" sweet! imi place melodia asta la nebunie. . . oare de ce? imi poate rsp cineva? NUUU! Eh. . . lasa!

~ sthii, azi am asistat la o discutie! x vroia sa'l bata pe y! nu am putut sa ascult discutia! si nu sthiu de ce! eu lui y ii doresc tot raul din lume din simplul fapt ca. . . si'a batut joc de mine si ca eu am fost o proasta! no comment! da, sthiu, ii doresc raul pentru ca sunt o proasta, dar il urasc sincer! pe tine, mha!