joi, 4 mai 2006

Ma poate ajuta si pe mine cineva, sa nu mai simt chemarea pamantului ce se afla exact la 3 etaje de mine? dar o spun, ca nu ma mai poate ajuta nimeni...nu cer ajutor neaparat, caci nimeni nu ma mai ajuta de ceva timp in coa'! cer intelegere...si va rog sa'mi spuneti ca nu sunt nebuna...si dati'mi dreptate, ca sa fiu impacata cu mine...pshic!

~'~ Tocmai am facut'o pe maica'mea dereglata mintal! de fapt, nu eu am facut'o, ci masa, dar trecem peste asta!

~'~. . . simt cum usor usor o iau razna.simt cum voi claca si de data asta. nu mai trece o zi in care sa nu plang din cauza ca nimic nu merge bine...si ghici din ce cauza, mai exact plang eu: din cauza liceului si a clasei de cacat in care ma aflu! m'am saturat sa mi se tot spuna ca : "nu inveti nimic, iesi afara in fiecare week'end...ca sa nu mai zic ca ai inceput sa ne minti de 1-2 ani in continuu.ce crezi, ca eu nu sthiu tot ce faci u cu cata?" WOOOW! Ce realizare. bravo mama, sunt mandra de tine! de fapt, a inceput iar sa ma doara fix in cur . da mama, ah, mama? am ajuns sa te mint pt ca nu ai sthiut sa'mi castigi increderea. am inceput sa te mint pt ca de fiecare data reactionezi urat. . . mama, am nevoie de doua cuvinte sa te fac sa'ti iei viata! Ganduri sinistre! eh...Iti reamintesc atunci,mama, ca prima dezamagire mare care s'a produs in mine a fost o data cu intrarea la liceu! iti reamintesc media pe care'am avut'o? 9.61! iti reamintesc liceul in care am vrut sa intru? spiru haret! sa iti reamintesc si unde m'ai bagat u, mama? in Gh. Sincai ... vrei sa auzi din gura mea, ca nu fac fata cerintelor din acest liceu? sau mai bine, cerintelor clasei in care momentan ma aflu? vrei sa'ti spuni ca bagandu'ma aici, mi'ai distrus un an din viata...afla ca de cand aveam 5 anisori, imi doream sa ajung la varsta de 16 ani...caci mi se parea ce mai frumoasa varsta. Te anunt, cu un zambet infect pe fata, ca mi'ai spulberat 11 ani din viata...11 ani din viata traiti pentru a ajunge la "frumoasa varsta de 16"... ah...da...am fost mintita 11 ani din viata...m'am mintit! caci ce am gasit la 16 ani? ura, minciuna, stress...dezamagiri...lupte continuu...incercari urmate de esecuri.ah, da, multe esecuri ! de ce mama? eram prea mica sa'mi aleg eu liceul? eram prea copil? nu gandeam prea matur? am impresia ca uneori gandesc mult mai matur si decat voi...am trecut prin mai multe, decat iti inchiipui...mama! ai impresia ca vrei sa sthii ce gandesc eu despre tine, si ce fac cand nu sunt in preajma ta? MAMA...esthi sado??? nu'ti doresc! ah, spuneai ca nu am mai ras de ceva timp, ca nu m'ai mai vazut zambind de ceva vreme? vrei sa sthii exact de cand??? 15 septembrie 2005? iti spune ceva? caci nu poti sa si plangi si sa si razi in acelasi timp! " iti multumesc mama pentru ca mi'ai dat viata, pentru tot ce ai facut u, pana in momentul cand am implinit 15 ani! iti multumesc! caci de acum, ma retrag...femeie!"

~'~ vreau un zambet pe fata fostului copil? vreau sa nu mai simt asa! vrea sa nu dau maine test la mate! vreau sa nu raman corigenta la mate , fizica poate si info! vreau doar sa ma trezesc de dimineata, si iesind din scara sa ma indrept spre alt drum decat cel pe care il fac in fiecare luni pana vineri (mai nou si sambata se face scoala) ...vreau sa am 16 ani frumosi si fericiti. Dar te iert, femeie, te iert, din mila...caci am impresia ca nu constientizezi ce mi'ai facut...ce ai facut din mine...pt ce? ca sa poti u sa'ti suni rudele si sa spui : "ah...fetitza mea a intrat in Gheorghe Sincai...da...e tare fericita si ea...nu poate sa vb acum, e afara!" ipocrito, eram langa tine si plangeam, in timp ce u minteai ca mie mi'e bine, si ca 4 ani imi va fi bine! m'ai mintit, femeie! mi'e mai greu ca oricand...nu am sa reusesc sa ies din stresul asta pana nu ma voi vedea mutata din clasa asta! nu mai rezist, simt ca ma lasa toate puterile! simt ca cedez...si nu va doresc sa ma vedeti dupa ce voi fi anuntata ca am ramas pe vara!! poate pare absurd pt unii care sunt in licee gen creanga sau eliade, sau de ce nu, eminescu, haret (fara aluzie), dar o "femeie" puternica, poate deveni un cersetor lipsit de importanta intr'o comunitate atat de mica...dar atat de rea! unii ca mine chiar pot anunta intr'o zi: "ma arunc...didy, sthii ce ai de facut : jurnalele le iei u, si nu uita sa o anunti pe >>femeia<<
< asta, care sta cu mine'n casa, ca ultima mea dorinta a fost sa fiu incinerata si aruncata in mare...spune'i ca atunci cand ti'am spus astea eram in tramvai, ca a fost un moment de maxima luciditate, ca mi'au dat lacrimile, caci dorinta mea e mare...precizeaza'i ca nu eram beata, ca nu fumasem nimic. eram pur si simplu asa cum ea nu m'a cunoscut si nici nu va mai avea timp sa ma cunoasca!" Tine minte astea , DiDy, caci nu poti sthi cand da masina peste mine sau cand imi cade o piatra de p bloc drect in crestetul capului. dar, nu am sa ma sinucid, pentru ca incerc sa descopar care e telelul meu pe acest pamant...starea mea de nebunie nu a ajuns atat de departe!

doamne, de azi rup relaţiile diplomatice cu tine
mi-am închis ambasada şi
îţi concediez îngerul
nici nu-ţi mai răspund la telefon
adică ce, la tine poate să sune numai ocupat
dar la mine nu?

n-ai decât să mă cauţi şi tu de-acum
eu voi spune greşeală
Laura? n-am auzit
nu locuieşte aici
încercaţi mai bine la telefon 666
sau întrebaţi moartea

da, doamne, ai auzit bine
de azi înainte consideră că nu mă cunoşti
şi fii decent, nu te jeli cu oaia pierdută
cu fiul risipitor
să păstrăm totuşi prieteniei noastre
o amintire plăcută

1 păreri:

dD spunea...

si poate nu vroiai ca postul asta sa fie de la mine.dar common,lasa-ma sa iti spun.incep sa te inteleg,sa imi dau seama cum e de fapt sa fii Lala,adica sa duci o viata [relativ buna] in apartamentul 21 al blocului de pe aleea borcea [parca] la etajul al 3lea.De cand a inceput liceul multi s-au schimbat enorm [pachetul de tigari din ghiozdanul meu e dovada clara].Uita de toti si de toate [mici exceptii,pick me,pick me] sa uiti probleme,sa uiti tot.Sa fii indiferenta.Stiu ca poate spui acum "hai lasa ca nu ma intelegi".Poate ca nu te inteleg asha cum ai vrea tu dar..te inteleg :) si cu scoala,inteleg ca iti este din ce in ce mai greu,cerinte si tot.Dar gandeste-te.ai avut o medie atat de mare pe 5-8 + examenul.Unde e fata desteapta din tine?UNDE?