vineri, 5 mai 2006


~'~ Nu ma mai recunosc! m'am schimbat enorm si nu sthiu de ce. respir alt aer, clipesc mai rapid...inima parca ma lasa si ea...de m'ar lasa si problemele o data cu ea?! /:-I fuck... deja puteti a nu ma mai striga pe nume...in curand va incepe botezul meu. in curand ma voi trezi in alt pat, in alta lume, sub un alt cer...intr'o zi nu ma voi mai trezi...profitati cat mai aveti timp: aveti de ales intre a ma manji cu noroi si a ma lua in brate...cu un zambet stupid pe fata! ambele ma scarbesc la fel de mult...caci azi am incetat a mai spera, azi am incetat a zambi...azi am incetat a clipi.am ochii inchisi pe veci...voi trece pe langa voi scuipandu'va'n fata; pentru ce sa'mi pese de voi, cand nu mai pot simti nici macar o urma de siguranta pe piciorul stang? la ce folos cand nici pumnul nu'l mai pot srange pentru a scoroji peretele!? la ce folos sa va privesc in ochi, cand voi sarutandu'mi clipele de fericire va uitati in alta parte? la ce folos sa va menajez cand voi nu aveti sentimente? la ce folos aceste randuri cand toti le citesc din lipsa de altceva...? le scriu caci asa simt eu ca ma calmez...la fel ca ieri si ca maine: mereu langa acelasi pahar, care deja a facut intarituri de vin pe margini,si miroase a otet, cu un pachet de tigari PM lights...mereu aceeasi pentru voi, dar nicodata la fel pt oglinda! ma urasc caci am uitat a zambi...am un zambet frumos...de ce?! ce vreau sa ascund? ce am de ascuns? m'am saturat sa zambesc numai in poze...de azi, incep a ma filma... [nu va chinuiti sa intelegeti, numai eu as putea sa va explic putin din suferinta mea, dar NU VREAU!m'am saturat!]

1 păreri:

Sunshine spunea...

sunt multi care spun vorbe multe...eu nu pot sa iti scriu decat k acolo unde esti tu am fost si eu si iti doresc din tot sufletul sa treci peste , sa incetezi din viata , sa renasti ....