sâmbătă, 10 iunie 2006

::: Anunt mare anunt :::

Va anunt cu bucurie in suflet ca m'am impacat cu catalin...imi anunt si prietenii si dusmanii...incep o alta viata de acum...cata imi va arata, sunt sigura, de acum incolo, cum e sa traiesti cu adevarat. daca ar fi sa imi enumar prietenii la ora actuala: lucy, didy. daca ar fi sa'mi enumar iubitele: Didy...Daca ar fi sa enumar iubitii: Cata! dusmani? sincer, mi se cam rupe. azi, 10 iunie, m'a pierdut ca prietena o cunostinta. de azi, tin sa va anunt ca Max va regreta tot ce a facut! urat, sa vezi ca ajuti oameni, si ei se pisa pe tine...da' nu'i nimic...viata merge inainte. ce pwla mea...cu sau fara prea multe cuvinte. imi pare rau de tine, dar..ce sa'i faci, asa e cand minti, sthiu si eu. plm, mi'ai distrus o zi din viata, si pentru asta nu te iert. daca 'ubitu meu nu era baiat bun, tu imi stricai viata mha tampitule! lasa...lasa... noi sa fim sanatosi... nu te pune cu mine. ca rezist mult durerii. si daca ar fi, as astepta pana ai muri, si chinuindu'ma, m'as stinge abia dupa ce as fi ferm convinsa ca u ai inchis ochii. fericire mare. merci ca ti'ai aratat adevarat fata!

Te iubesc cataline! 9 iunie am dat 2 taguri la el in resita...unu in scara si unul la celebrele garaje, unde fumeaza el... T.I.C.! :p