miercuri, 7 iunie 2006


::: NU sta afara in ploaie! Ai sa racesti si mai rau ... ai sa mori intr'un final!

Nu cred ca exista lucru mai trist in lume...decat un copil infirm ce sta si plange fiindca dupa ce ca e cum e, cineva undeva il uraste pentru infirmitatea sa! Am trait 16 ani intr'un cavou...m'a insotit un sicriu 16 ani, nu un act de mila sau omagiu. Acum, toate clipele trecutului vin la patul mortului ca sa'l mai vada pentru putin.ca sa'i inroseasca ochii, ca sa'i albeasca buzele, sa'i fure roseatza din obraji.viata din suflet!Citind aceste lucruri, vei deveni si u complicele unui criminal! dar...trebuie sa te atasezi si te inchisoare de va fi nevoie.vei primi si acolo de mancare, vei zambi si acolo.intr'un final vei fi eliberat.in 10 ani copilul nostru va avea poate o luna, iar tu atunci vei fi in libertate. de ce sa stam tristi in fata bucuriilor si a fericirii de a sta impreuna?
::: copilul din mine tocmai iesise din mormant in viata, izgonit din pacea mormantului dar si din moarte.presimtea si astepta marele urlet al scandalului descoperit.Numai sufletul meu a priceput tot ce s'a intamplat: "n'am nimic!", nu inseamna ca sunt bine, sanatoasa! ci inseamna : "nu te pot avea, deci nu am nimic"! cineva ne'a dat voie sa ne iubim...s'o facem!eu insumi sunt zabrelele inchisorii de care'ti vorbesc. eu insumi trebuie sa depasesc situatia, ca sa pot salva "visul". caci numai eu pot schimba cosmarul in care suntem. mainile mele nu mai pot ajunge acum la tine, cu cat le intind mai tare, cu'atat sap rani mai adanci. si crede'ma, sthiu ca zabrelele care'mi provoaca sangerare , sunt mainile mele! Tu ma ai pe mine, iubitule.Si eu vreau sa am, nu sa fiu.vreau sa ma devotez. Vreau sa rascumpar.Intelegi, iubitule? vreau sa fiu buna,ca sa mai pot crede in bunatatea oamenilor. eu cu mine: eu chinuita de oameni, "mine" chinuit de suflet!

::: ciudat copil: iti cer voie sa fac o fapta buna cu sufletul intunecat si zbuciumat al uni om ce pregateste o crima! sthiu, ca am sa trec pe langa tine cu umbra sfaramata si neagra ca a unui mort, sthiu ca u nu ai nicio vina. sthiu... insa, ai putea sa ma ajuti, ca sa pot trece peste tot.am nevoie de ajutorul cuiva mai mult decat ai u! scuza'ma, nu ti'am cerut nimic. iarta'ma, iubitule!acum ca'mi dau seama cat de copil sunt, imi dau seama ca oamenii din jur se ocupa de mine ca de o planta, care trebuie udata ca sa creasca. Atat!

::: de acum am sa fiu femeia ta! Femeile moarte uita tot: si pe ele, si pe cei din urma.numai oamenii vii se necajesc unii pe altii, si se urasc.mortii nu mai fac nici rau, nici bine!

Dragostea nu poate sa fie nicodata o prostie! insa... acum 2 zile mi'am dat seama ca eu nu am inima, eu am cord!

::: te'am gasit atat de schimbat, incat acum imi este teama sa nu cumva sa te insel pe tine cu tine!acum te iubesc pe tine cu disperarea de a te fi iubit fara sa sthiu, fara sa ti-o fi aratat,caci acum nu mai aveai de ce sa suferi.

TE IUBESC!