vineri, 2 iunie 2006

~'~ mi'am stins tigarea in mana...pt tine!

~ ah, am plans azi...de dor? deja mi'e dor de tine! :-s acum fac deosebirea intre dorul ce'l simteam pentru alex si dorul ce'l simt pentru tine! e mult mai sincer, e pur...e tot ce mi'am dorit! ce ai facut din mine? ah...te iubesc...am facut'o pentru tine! daca am plans sthiind ca nu te vad doua zile, da pey sthiind ca ... TAC! (e mai bine sa tac doua zile decat ...poate se poate!) ;) te iubesc... acum imi dau seama si mai mult cat te iubesc! (faithless - drifting away! melodia asta sunt eu, ma reprezinta) te iubesc...ah, ce dor imi e de tine. realizez tot ce insemni pentru mine, mai mult decat am facut'o pana acum. te iubesc... :-s ma repet? trebuie! pentru ca te iubesc! "te iubesc in pizda matii" =)) mi'a placut ziua de azi...a fost ... a fost tot ce mi'am dorit ... sper sa'mi ajunga cat de cat pentru 2 zile :-s mi'e tema...te iubesc...te vreau! mai vreau! 20 de tone? imi pare rau...dar asta chiar nu se poate ...eu am doar 1 tona de... de ce? :))) ah... o sa'mi fie dooooor! am plans....? am plans??? nu'mi vine sa cred! de ce? chiar atat de mult te iubesc? atat de mult? nu cred ca am mai plans pana acum de prea multe ori de dorul cuiva? poate doar o singura data, si sthii foarte bine de dorul cui...numai ca acea persoana era la 400 km...si am plns numai o data...si sthiam ca nu am sa o vad 1 an...iar pe tine 2 zile...imi pare rau ca fac comparatie...nu fac comparatie( ah, mandria pe care o aveam dar acum nu o mai am , pe care am avut'o" =))) doar pt cunoscatori cata =)) )te iubesc... deci, cum ziceam nu fac comparatie, dar trebuie sa fac ceva asemenea ca sa te fac sa intelegi cat de mult te iubesc...o sa te fac sa simti asta mai mult decat ti'ai fi imaginat vreodata...am sa'to fac un copil...MA ... ma jur! iar daca am sa'mi incalc juramantul va fi numai si numai din vina ta...ai sa vezi...am facut un juramant...sthiu eu ce vorbesc(numai oamenii care ma cunosc cat de cat au incredere in juramantul meu, si sthiu ce inseamna pt mine asta, sa jur) ai incredere in mine...iti voi demonstra in numai 12 zile cate de mult te iubesc...fara sa ma cenzurez, fara sa plec de aici cu o idee preconceputa...am sa fac exact ce simt, si simt ca esthi tot ce'mi doresc.nu mai am nevoie de nimic... ai inteles alex? am nevoie numai de cata...el ma iubeste...nu am cum sa fac comparatie intre tine si el...acum realizez ca el merita mai mult, nu tu...ah, il iubesc. IL IUBESC! nu vreau sa'ti arat numic alexe, ci numai ca te'am uitat...amintirele au mai ramas...asa, de dragul lor iti mai pronunt sau scriu numele...in rest nimic. dar, iti multumesc pentru vara frumoasa pe care mi'ai daruit'o.!

~ te iuebsc cata! am sa'ti spun de fiecare data cand voi avea ceva pe suflet...ai sa vezi.crede'ma ca ce am scris acolo sus, nu face decat sa'mi arat mie cat de tare sunt, cat de mult m'am schimbat, cat de mult te iubesc...mie mi'am demonstrat ceva scriind ceva despre alex, sub forma asta! sunt mandra de mine chiar daca pe tine te supara...razi!!!! :)) hai te rog....te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc (doar pt cunoscatori) :)) muah! tot ce am scris pt alex a fost ca sa ma conving ca e asa cum zic eu, nu ca sa'ti arat nimic tie, sper ca ai inteles...tot ce am scris despre tine.........hmz, sthii vorba aia: "intelegi ce vrei" ... IMI VA FI DOR!

~APP...azi mi'am stins tigarea in mana...in pumn, am facut'o pentru...pentru ca asa am simtit...pentru ca te iubesc...pentru ca ...am facut'o pentru tine...si o voi face de acum in colo! TE IUBESC!

~sthiu ca nu citesti astea cum...dar...le'am scris in speranta ca le vei citi candva! te iubesc! imi va fi dor! ma repet? :))