vineri, 2 iunie 2006

T.U. caci am mai varsat o lacrima!

Sunt aproape de a cadea in gol, in golul dintre mine si tine sau poate lasat doar de tine..., nu stiu, nu voi sti niciodata! Zambesti, ce zambet fals, ce zambet ironic, cata respingere in glasul tau; plec, draga, nu am nevoie de acordul tau sau sa-mi lovesti usa in spate. ma auzi sau esti surd, te urasc , urasc melodiile astea jalnice cantate de staruri fara glas, m-am saturat de voi, de tigani, de ratati si de gunoaiele ce-mi umplu strada.Tu fumezi, celalalt fumeaza, sper sa ardeti cu totul in fumul iadului, mai sunt cinci minute, inca doua, inca doi oameni pe care ii urasc,vei plati sau te voi ierta?Nu lungi vorba, ai gresit si vei plati, e doar un conflict de generatii, o lupta nesfarsita intre rau si foarte rau - e timpul sa mori, sa-ti iei adio de la toti, de la singurul pe care il aveai - prietenul tau imaginar care te-a dus la dementa..., doar el va veni la funeraliile tale si-ti va impinge adanc cavoul in groapa... sa pluteasca spre nicaieri.Luati totul, lasati-mi doar privirea dura care mi-a ucis astazi zambetul acela fin asemanator cu o petala de trandafir roz, aproape pink; sunt narcisista, stiu, dar cat imi dai sa facem un pariu cu moartea? E timpul sa te dai de gol!Lovire in direct, m-ai mintit si ai fugit , eu continuu sa ma initiez in marile taine ale universului, mananc pana se termina tot, consum tot universul, toata arderea sa, a spiritului pur-impur, nu-mi pasa. Voi, cine sunteti - niste fantome demult alungate prin padurisi care consuma carbonul degeaba, eh!Sunt instinctuala, ma doare sa spun acest lucru, dar nu cred ca voi iesi de aici, poate doar maine, dar azi nu voi supravietui, nici azi, nici alta data - o data care a fost semnata pe sfarsitul altei ce sa rupt din torsul vietii mele; nu-mi apatin deloc, sunt imposibila...Am plecat de la sensul dintai spre a veni spre cel din urma..., ultimul Sens.(fara diacritice, imi pare rau sau nu-mi pare)o data pe luna sunt deprimata.e vina voastra.vina tuturor,vina tuturor ca cineva e candva suparat,vina tuturor ca nu intelegeti,vina tuturor ca nu intelegi ca exista moduri diferite de a iubi,vina ta ca te incapatanezi sa crezi ca nu te iubesc,desi da,poate nu te iubesc asha cum vrei tu,vina mea ca sunt paranoica,vina mea ca ...vina mea pentru tot.dar e vina voastra si pentru tot ce nu s-a intamplat.imi vine sa ma arunc dracu undeva. ( dD ) ;) Mc! :*