joi, 1 iunie 2006

o poezie mai vechea scrisa la depresie
Cat de mult poti sa ii urasti,
Pe cei care te'au facut sa traiestii
Sa ajungi la 16 ani
Situatie materiala buna,ceva banii.
As vrea un motiv sa apreciez viata
Sa nu'mi mai pun lama in vena diminetza
Ca doar atunci cand ma inbat
Am tupeu sa ma maltratez
In societate daja nu mai am sanse sa ma integrez
Cati nu ati fost pe un bloc
Si sa va ganditi ca peste 5 secunde o sa fie un poc
De nimic nu te va mai interesa
Dar parca ma tine ceva
Cateodata parca e mai bine asa
Oricum mult chin nu mai pot suporta
Deja ma gandesc care o sa fie solutia
Bile,pastile,.....oricum vreau sa fie ceva rapid
si sa fie sigur,a doua oara nu as mai putea incerca
Pt faza asta,as regreta toata viata
Nu vreau sa vad pe cei din jur cum m'ar privi
Se vor uita la mine,si se vor gandi
Mai bine scap din prima
Sper ca lumea repede ma va uita
Nu vreau sa sufere gandiundu'se la nefiinta mea
Ei sa traiasca mai departe
Sa nu repete ale mele fapte
Sunt multi care zic ca merita sa traiesc
Si imi dau argumente care ma fac sa ma razgandesc
Dar din fericire pt cauza mea
Ma intalnesc prea rar cu genul asta
Si ma uit la vena proaspat sparta
Inundand cada,care nici nu a fost inaugurata
Sigur nu va mai fi folosita
Asa ca am bagat jetul de apa
Sa spele pata de sange proaspat formata
Incerc sa ma tin in picioare
Sa ies in gradina cea mare
Acolo sa pot sangera,sa scap odata de povara asta
Ma simt cam naspa,daca va citi cineva asta
Si afland ce am facut eu, ma va imita
Parca bileul asta de sinucidere nu l'as mai da
Si as pleca in liniste din lumea asta
Iar ma apuca nostalgia
Gandindu'ma ca mi'am ratat copilaria
Prostii copilaresti,asta e adevarul
Si nu vreau sa imi amintesc pt ce am luat toporul
Era mai simplu,cand ma taiam cu cheia
Dar prin progres am inaintat
Cutit,cioburi de toate am incecat
Sper ca pt voi viata e mai frumoasa

1 păreri:

"Un mic" spunea...

scuzati greselile gramaticale... =)) nu e facuta de mine,e luata de undeva...probabil ca ala de prost ce era isi punea ciobu' pe vene..."na bha, ca's analfabet"...;)) mi'e f f lene sa corectez