luni, 10 iulie 2006

::: As da orice. . .

::: as vrea la fel sa ma poti privi! rad si plang la fel ca tine! te rog. . . TE ROG. . . IARTA'MA! IARTA'MA , TE ROg!
::: Nu'mi place sa ma judece nimeni! Nimeni nu sthie si nu'si poate inchipui de cate sunt in stare. Adevarat...nu ma intereseaza parerea nimanui. Decat parerea de mic. (doar pt cunoscatori). Nu vreau sa ma judece nimeni, pt ca nimeni nu e in masura sa o faca! Nu are nimeni dreptul sa'mi zica mie, ca nu vreau sa ma schimb, ca nu o sa pot sa reusesc. nimeni nu sthie cum gandesc. nimeni nu sthie de cate sunt in stare sa fac ca sa fiu langa persoana pe care o iubesc. pot sa lupt ani. pot sa lupt o viata, daca imi dau seama ca persoana respectiva merita. nu vb numai in cazul unei relatii de dragoste, ci si in cazul uneia de prietenie. Pot sa lupt ... cu mine! si asta fac de 7 luni, numai pt cata. caci daca nu era el,acum eram rau! eram? daca mai eram ceva! esthi tot pentru mine, meriti, ma iubesti! iarta'ma! vreau sa fiu femeia ta tot restul vietii! iarta ma te rog...sunt...sunt numai a ta...si poate suna aiurea, dar am fost numai a ta...numai pe tine te voi iubi! nu mai sunt om! sthiu sigur ca daca vreau, pot! SI VREAU...SI TE VREAU! iarta ma. bate ma...numai ia ma in brate dupa tot...saruta mi lacrimile...saruta mi buzele! priveste ma doar! esthi tot ce mi am dorit, m am convins cat ma iubesti! cat tii la mine...cate vrei de la mine, doar pt ca ma iubesti, caci altfel nu o faceai...sthiu ca pot! pt ca eu chiar vreau sa mi fi barbat pt tot restul vietii. mic, nu mai vreau altceva, am incercat tot, eu nu sunt fericita langa altcineva, eu nu pot iubi un alt barbat. eu pe tine vreau sa te strang in brate! iarta ma te rog! si hai sa facem ceva...sau da mi posibilitatea de a mai face ceva! aman2 trebuie sa luptam pt relatia asta...e tot ce ne'am dorit! daca nu acum, eu am sa fac tot ca sa ti demonstrez ca asta ti ai dorit pe viitor...eu chiar sthiu sa iubesc! eu chiar fac tot...tot...pt noi! eu m'am convins acum, acum sthiu ce vreau...TE VREAU! TE IUBESC!



Unde-i lumea ta cind inchizi ochii?


>>> Iti spun acum: "inchide ochii"! Daca stai la biroul tau sau daca esti in pat, la un centrimetru de partenerul de viata, daca esti in fotoliu sau in autobuz, inchide ochii... Te intreb: "Ce vezi cind esti cu ochii inchisi"? Si tu raspunzi: "Nimic"... "Unde este partenerul tau de viata acum"? Vei spune "este linga mine"... Si eu am sa intreb: "Cum poti sa-ti dai seama de asta, daca spui ca nu vezi nimic"? "Unde este orasul, unde sint tramvaiele care huruie pe linga tine, unde sint masinile si toata multimea, unde este soarele, universul si unde este cerul, daca ceea ce vezi este nimic"? Cind stai cu ochii inchisi devine extraordinar de simplu sa observi ca toate lucrurile care sint, fiinta iubita, cerul, Pamintul, mobila, televizorul, ambitiile tale, durerile, iubirile, angoasele tale sint doar pentru ca "stii ca sint"! Daca n-ai sti despre existenta lor, daca toate acestea n-ar fi in mintea ta, ai privi dintr-o data un infinit "nimic"... Si-n acest "nimic" - in care adormi si din care te trezesti dimineata, in nimicul interior infinit in care se petrec visele tale de noapte - se iveste intreaga realitate. Materia - cu florile si cu pasarile ei, stelele, marile si oceanele, fiintele iubite, ori cele care-ti macina viata, tramvaiele si autobuzele, parcurile si luminile orasului si, mai ales, tu insuti... Ce magie! Si tu esti magicianul...
Poti simti acum - inchizind ochii - ca totul este in constiinta ta? Toate gindurile, sentimentele, toate lucrurile si chiar corpul tau, toate intimplarile vietii tale, trecutul, prezentul si viitorul sint exact in clipa in care esti tu. Daca n-ai sti ca linga tine respira o alta fiinta, daca n-ai sti ca ai corp si daca n-ai sti ca tu esti tu, ce ar ramine? Poate acel infinit... nimic... in care te simti in siguranta, intreg si lipsit de griji. Complet si fara nicio dorinta. Si acum, peste acest nimic, observa ce... . vine? Poate un gind, poate un sentiment, poate un suvoi de ginduri, care par a se lega unul de altul fara sens? Poate o amintire din copilarie, ori imaginea unei imbratisari din trecut? Orice simti, gindesti sau observi cind stai cu ochii inchisi exista, de asemenea, in constiinta ta. Si, cum toate acestea apar si dispar in acelasi nesfrisit "nimic",
iti dai seama cu usurinta ca esti inconjurat de gindurile si de sentimentele existente, deja, in constiinta ta... Daca ele iti par infricosatoare, ori urite, daca-ti spun ca esti o fiinta minuscula si neputincioasa, ori ca n-ai sa poti vreodata intelege propria-ti viata aminteste-ti ca te afli in fata... constiintei tale. Ea-ti aminteste doar ceea ce ai invatat, ceea ce ai crezut ca este, nu ceea ce ar putea fi... "Nimicul" minunat in care existi dintotdeauna pulseaza in ritmurile profunde ale Vietii, creind pentru tine orice esti convins ca este posibil. Acum, cind vei deschide ochii, te vei trezi in prezenta acelor lucruri structurate in constiinta ta. Daca esti singur, singuratatea este structurata in tine... Si, daca esti mereu inconjurat de multime, multimea este structurata in constiinta ta... Daca te simti fericit asa cum esti, fericirea este structura constiintei tale prezente, iar daca te simti nefericit, nefericirea este structura aleasa de tine pe moment... Dar, cum ai observat doar inchizind ochii, tu poti alege sa chemi in structura constiintei tale prezente orice vrei... Nu conteaza ce a fost mai inainte acolo... Suferinta, negativitatea, nerabdarea, teama, frustrarea, lipsa de speranta; lasa-le sa treaca... Alege sa traiesti ca un magician si cheama la tine ce vrei sa simti. Ce alegi sa simti? Esti magicianul care cere... si primeste, deopotriva, tot ce crede a fi posibil... <<<