luni, 17 iulie 2006

... monstruletul mic special scrie ... (just 4 cunoscatori!)

::: o sa lupt pana la capat...de acum incolo am sa fiu cu mine sincera! Am primit o a 4a sansa din partea omului pe care'l iubesc.Nimic nu ma va face sa o irosesc.Nu! O sa incerc sa fac in asa fel incat sa'i multumesc pentru tot. Am fost judecata liber...am fost judecata prima oara sincer, dar urat! dar probabil pentru ca spunea adevarul despre mine, probabil ca de asta ma deranja.Adevarul doare. iti multumesc pentru fiecare lucru bun pe care l'ai facut sau l'ai spus. Pentru fiecare rasuflare ... Acum am tot...acum sthiu ce vreau. Vreau sa am , peste cativa ani, o familie formata din mic mic, mic mare, si un mic micutz. Vreau sa'mi petrec urmatorii 100 de ani langa el, numai langa el. Pe urma, mai vedem. :) Ah, ce am ajuns sa te iubesc. Esthi cel mai bun om pe care l'am intalnit in 16 ani...esthi omul care m'a iubit cel mai mult, si cel mai curat! Esthi tot ce mi'am dorit. Daca nu ai fi avut numai relatii de 2 ani si 2 ani jumatate, imi era greu sa cred ca tu chiar ma vrei pentru tot restul vietii. Te iubesc... si sper ca o data si o data sa ai iar incredere in mine, si sa vina momentul ala cand ai sa poti spune: "sthiu ca daca se duce singura in club, si se imbata, si se drogheaza, si mai si danseaza pe boxa, sthiu ca nu o sa faca nimic! " bine, putin exagerat exemplul, dar cine sthie, cunoaste. Te iubesc, si nimeni si nimic nu va schimba asta. Nu mai vreau altceva! Tin sa punctez inca un lucru: azi, a fost cea mai frumoasa zi impreuna, cea mai frumoasa din ultimele 2 luni. 2 luni care si asa au fost cum au fost. Cu toate astea, u faci un efort ca sa treci peste. E cea mai mare dovada de iubire pe care mi'o poti arata...si pe care mi'ai aratat'o! TE IUBESC...aha...ma iubesti!