marți, 18 iulie 2006

Inimi frante de minti bolnave...

:::[Ani am incalzit la piept un sarpe hain si crud,nici nuda n'as fi ramas atat de rece si uda!Simt ca ma scufund adanc . . . patrund in trecut,veninul de reptila m'a ranit, dar m'am cusut!Am trecut peste familie de n ori,am cazut desi ma ridicasem pana'n nori!Am crezut ca acel animal personificat imi e aproape, insa m'a tradat, m'a inselat..Am devenit femeie fara sa vreau, dar n'am sa las nicio carte din mana mea decat un as.In impas de'ash fi sunt curioasa, cine m'ar scoate?!Poate cei ce mi'au dat viatza caci prietenii mi'ar sorti moarte!]:::

:::[Prietenii nu sunt ce par a fi!Se gandesc la conspiratii,cum sa te jigneasca sau sa te injoseasca fata de altii!Iar multi din cei care'ti pun bete'n roate,intai sunt prieteni, apoi te dau la o parte!Sunt pierduta, incerc sa ma regasesc in trecut gandindu'ma la ce'am avut si ce'am pierdut!Prea multa invidie se naste in fiecare gest,de aceea se ajunge la priviri reci si crime cu mare pret!In fiecare om vad acel zambet grotesc,acel gand maret, acel foarte mare dispret ajungandu'se la suflete ingropate sub o mare de pacate!Pentru ei vesnice luni innorate,iar stelele sunt intunecate!Ne ascundem dupa defecte ca faptele noastre sa para perfecte!Scopul: sa nu parem ce oglinda vrea sa reflecte!Gandirea mi'e felinar ce'mi lumineaza calea in al vietii calvar!Iar sufletu' mi'e hotar invaluit de gust amar vestind lumii frica!Ultimu fir de nisip ce se scurge'n clepsidra,si'mi amintesc iar descrierile din Apocalipsa!Poate universul in care traim e'o camera virtuala,poate moartea e urmatorul pas in lumea reala!Nu inteleg: oamenii intelepti se lupta cu propriul destin vrand sa aspire la vreun ideeal divin;dar de'a lungu' timpului oamenii ca ei au fost persecutati, n'au fost apreciati,au fost acuzati de oameni inapoiati!Razboaie peste razboaie!Cadavre peste cadavre!Castigul: inimi frante de minti bolnave...]:::

:::[Ne'ar mai trebui un Noe, o arca si'un potop,iar noi cream arme de foc pentru ale razboiului castiguri. . . Dar nu ne dam seama ca ne distrugem singuri!]:::