miercuri, 26 iulie 2006

"da' sa nu te superi sau sa interpretezi ceva aiurea... : [...] "

[...] "metaforic vorbind, pentru mine relatia asta a murit demult! sthii...de ce sa'ti mai spun ca te iubesc, sau cui sa'i mai spun: "te iubesc", cand eu nu sthiu cine esthi de fapt, ce vrei, ce vei vrea, cu cine am de'a face!"

::: si uite asa mii de vise s'au spulberat brusc, pentru cateva secunde. Nu inteleg de ce nu pot sa comunic cu baiatul de langa mine? nu inteleg de ce nu pot sa'i spun ce ma deranjeaza la el, ce ma face sa sufar...nu pot sa comunic cu el, ma inhiba, ma sperie, ma tot ce vrei...nu pot, desi sthiu ca jumatatea din probleme le'am rezolva daca as vorbi! Una din probleme... a doua...hmz, 3 greseli savarsite de mine, care au stricat, pot sa zic, tot ce era frumos intre noi.3 greseli in numai 2 luni. Adevarat, ce sa mai creada omu' asta despre mine. Nu am coloana vertebrala... Nu am si eu mandrie, nu am nimic.

1 păreri:

Anonim spunea...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»