marți, 25 iulie 2006

De abia astept . . .

::: hmz...pe 12 plec la mare, asa ca deja incep pregatirile pentru mare... pe de'o parte ma pregatesc ... hmz... fizic, mai mult sau mai putin (adica, maine ma duc sa'mi fac niste suvitze), poate zilele astea sa'mi iau si un alt costum de baie, ca de ala m'am plictisit! si pe de'alta parte, psihic. Gandul ca o sa stau 18 zile la mare cu un barbat cu care sunt de 8 luni, ma sperie. De ce? Mi'e putin frica. Nu stiu cum o sa se poarte, nu sthiu daca o sa ne certam, si daca da, cand o sa ne impacam. As vrea sa iasa tot perfect! Si cum eu vreau, nu o sa iasa.

::: Merci pt commenturi . :"> f f sweet. Mai tii minte: "imi place cand te uiti de jos in sus" :P ah... just 4 u!

1 păreri:

Anonim spunea...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»