luni, 3 iulie 2006


::: Mi'am dat seama...
~ si uite asa s'au dus si cele 10 zile in Grecia!
::: are rost sa vorbesc despre excursie? hmz...sa punctez cateva chestii:
~mi'am dat seama in 2 zile din cele 10 ca pot avea tot ce'mi doresc. de fapt, sthiam asta, dar nu era si incercata faza. Mi'am dat seama ca as putea avea orice barbat: pt o ora, pt o zi, pt o saptamana sau pt o viata! Mi'am dat seama ca sunt vulnerabila la unele sentimente. Mi'am dat seama ca sunt oameni care tin la mine ... nu'mi sunt prieteni, ci simpli amici care ar putea oricand sari in ajutorul meu, mai bine decat un prieten adevarat. Dar am realizat si ca sunt oameni pe care nu ar trebui sa dau doi euro! :) Mi'am dat seama ca pot avea cati bani imi doresc, mi'am dat seama ca pot tine in 2 secunde o bacnota de 50 euro in mana ... mi'am dat seama ca pot fi privita in acelasi timp de 50 de barbati. mi'am dat seama ca o bluza si un par ud, un dans pe bar sau pe boxa iti poate aduce bautura pe gratis si bani . Mi'am dat seama ca in grecia oamenii (barbatii din club) sunt mult mai civilizati decat la noi! mi'am dat seama ca ma pot plimba pe un motor cand doresc...si nu numai in Grecia...ca ma pot plimba intr'o masina luxoasa aici in Bucuresti! mi'am dat seama ca 50 de euro i'am refuzat gandindu'ma la cata... 50 de euro pt un sarut si 3 melodii dansate pe ring fara bluza ! suna deplasat? DA! e... m'am schimbat mult ! cata m'a schimbat. poate sunt unele lucruri care inca isi mai fac aparitia in viata mea...care inca mai ies la suprafata. dar... progresul l'am facut. Greul a trecut !