joi, 20 iulie 2006

Probabil poza ta din rama iti sopteste:
'Stii, nu esti ce'mi doream sa fii.'


::: oare e de ajuns sa vrei? nu vorbesc ca trebuie sa si poti, nu la asta ma refer. E clar ca poti, e clar ca vrei sa faci un lucru, cu toate astea ceva nu te lasa.Deci, poti raspunde? ce e mai presus de "a vrea" si "a putea"? wtf.

'Incearca sa nu uiti cand erai copil ce ti'ai promis.'

::: sunt curioasa de cand nu am mai ras...? nu mai zambesc de aproximativ un an. Ma uit la poze si observ cu stupoare ca atunci cand eram copil , radeam. Zambeam in fiecare poza. Eram altfel. M'am saturat sa mi se tot zica: " auzi, da' u cand erai mica, erai fericita, nu? acum ce ai?" Am pe dracu. Nu ma mai intrebati ca ma enerveaza cand vad ca nu pot raspunde la o intrebare!

'Esti multumit sau nu, asta o stii doar tu
Fii sincer cu tine macar acum
Ai multe de spus...as vrea sa te asclt!'


::: Ce vreau de la viata mea? de fapt, sthiu! sthiu ce vreau, sthiu cum vreau sa fiu! De ce mi'e frica de tot ce ma inconjoara? de ce mi'e frica sa mut un obiect, un orice, sa mut orice de la locul lui firesc? De ce nu mai pot sa zambesc?! E oare de vina psihicul meu frigid?!

merci pt. comment!

Si ma prinde bine rolul, sa stau toata ziua'n pat, si sa astept cuminte clipa cand tot se va schimba!Si tot asteptam sa ni se intample ceva! Si tot astept sa se'ntample ceva! si cuminte astept iar clipa...