luni, 7 august 2006

Pt toti cei care au o mentalitate de cacat!

::: crezi ca daca am bani cand ma cac pute a liliac?? uRt suna, nu? da' asa e! M'am saturat sa mi se tot zica: "aaa, pey mey Lala, eu nu sunt ca tine, u ai bani, eu nu!" Futu'va neamu'! Mha, ce nu v'am dat? Ce nu v'am facut? Urasc sa aud fraza de mai sus! Daca eram vreo zgarcita si faceam discriminari, da, intelegeam, da' asa? Am zis eu vreodata ca "tu" esthi sarac? Nu ti'am dat vreodata bani cand ai avut nevoie? sau, ti'am cerut vreodata aia 100 de mii cu care te'am imprumutat?! Eu cred ca nu! Am insa doua chestii: Nu ti'am cerut niciodata banii imprumutati, dar de preferat ar fii sa mi dai, sau sa'mi platesti o data o bere...macar atat. si 2, sunt materialista, intr'adevar, dar cu cine vreau eu, cu cine trebuie...si sunt de parere ca dragostea nu se traieste intr'un canal. (doar pt. cunoscatori, sau pt cei care poa' sa inteleaga). Asa ca, mha snobilor, luati si ... ciocu' mic...!

1 păreri:

"Un mic" spunea...

P.S: Sa nu se simta cumva altcineva... ma refer strict la Dan!