duminică, 6 august 2006

Vreau sa ajung la radio!

::: sunt fericita! La radio, vreau sa ajung la radio, sa auda o tara intreaga cine's eu cu'adevarat!...si'l iubesc pe barbatul meu!
::: mai sunt 6 zile si, la ora asta, voi fii probabil intr'o camera a hotelului Mures . . . probabil ca in acest moment ma voi usca pe par cu un prosop alb, in timp ce el, va face un dus . . . dupa'aia , cine sthie :"> si dupa, o tigara si iar un dus . . . apoi, daca mai e nevoie, daca mai simtim nevoia, poate mergem si pe o terasa, sau intr'un club sa bem o bere . . . o bere si un Green Apple! :"> sweet! sau poate nu! :)) SUNT FERICITA, si'mi vine sa strig in gura mare!
[asta va fii povestea mea, si vreau sa o dati la radio . . . la sfarsit sa precizati ca'l iubesc! Fericirea, ca si iubirea, nu se cumpara in rate!]

...din bucati de plaja sa cladesc un alt oras in care oamenii zambesc! vreau sa vad rasaritul cu el, sa fac baie in mare noaptea, cu el, sa beau o bere pe plaja si sa fumez o tigara, cu el. . . sa fac multe poze, sa iubesc . . . sa ma iubesc, cu el, sa fiu iubita. . . vreau un Green Apple! Vreau un apus de luna si un rasarit de soare, alaturi de el, pe malul marii... Vreau ca soarele sa ne prinda imbratisati si sa ne certe ca am pierdut 2 luni...2 luni in care puteam sa ne iubim...insa, 2 luni au fost, 2 luni in care ne'am iubit probabil pe ascuns!

...as vrea sa mai pot merge o data pe malul marii, sa mai merg o data in Why Not, as vrea sa mai rad pt o singura data alaturi de ea, la mare! Am fost zmeul tau mereu...te iubesc! [Si...totusi, mai da'ma si pe mine pe spate cu crema! te rooog... nu avem hartie igienica...ups, avem un scaun in fata usii, lipit de clantza...bha, bate cineva la usa, bha...sunt ai mei!ascunde sticla de vin...bhaaa...mai mhaaa,du'te si adu hartia igienica de la noi din camera (pacat ca nu a avut cheia buna, si nu a putut sa intre in camera :)) >:) ) ] 'ubita, pt un weekend vii cu radu la mare, si dormiti la noi...gandeste'te, te rog, macar 2 zile, te rooog... te 'ubesc!

Vreaaaaau la mareee...