sâmbătă, 30 septembrie 2006

Fericirea este un birou mic dotat cu un cos mare de gunoi!

Da...sthiu! m'am schimbat. Mi'am incalcat toate principiile o data ce te'am intalnit.Mi'a mai ramas o farama de mandrie pe care nu sthiu cand sa o folosesc, iar cand o fac, o fac prost, cand nu trebuie. Mi'a mai ramas o ultima lacrima, restul sunt niste "mici clone" menite sa te induca'n eroare. Mi'a mai ramas 1/3 din suflet, in care am decis ca voi incapea numai eu...hmz, eu in sufletelul meu. Va avea de suferit, sunt convinsa! Mi'au mai ramas niste flash'uri de care nu sthiu cum sa scap. Nu'mi folosesc la nimic, bha mai mult, ma indeparteaza de tine. Mi'a mai ramas neincrederea in tine...si poate o iubire pe care incerc sa o pastrez vie, cu sau fara voia mea. Am incercat sa ma schimb...si am reusit. Nu ma plac din diferite motive. Sau ma iubesc pt ca...bla bla! nu intereseaza pe nimeni, cum pe nimeni nu intereseaza ce scriu eu aici.Nu scriu pentru VOI, scriu pt mine, pt cele multe care se ascund in mine, pe langa...Incerc sa ma regasesc in tine, incerc sa ma regasesc intr'o carte, sau intr'o poza...nimic comun...poate doar paginile din jurnal, de maxim 3 luni scrise, mai arata ceva ce ar putea aduce cu cea de azi! eu...eu, cea de maine...? fuck, mi'e frica sa ma trezesc dimineata. mereu aceeasi imagine...eu, nedemachiata, cu ochii mici, inspirand teama...sunt nervoasa dimineata, as bate pe toata lumea. si pe mine m'as bate daca as putea. imi mai dau o sansa...am ajuns sa cred ca cel mai bine ma pricep la a da sanse. [sthiu eu la ce ma refer].in fine, nu va condamn ca nu sthiti sa le pretuiti, ma condamn ca nu sthiu cui sa i le ofer. Nu cred ca intr'o alta viata mai am o sansa sa fiu fericita. Bha mai mult, presimt ca voi fii in viitoarea viata, o mica somaleza hranita cu viermi crocanti si testoase zemoase. Pana la urma, ceva bun trebuie sa gasesc in a manca viermi. Nu gasesc nimic care sa ma mai bucure. Poate doar...placerea de a vedea ca'mi vine ciclu' in fiecare luna, sau 10 minute de somn in plus in fiecare dimineata. Poate? dar micile bucurii au intrat prin efractie in viata mea, din lipsa de altceva! poate si el a picat fara voia lui langa mine. Poate nu prea ma mai intereseaza. Poate sunt o naiva. Dar cand vine vorba de mine pot fi si ipocrita si parsiva. Nu suport sa ma calci pe coada. Oricum, daca va dati seama ca mi'ati atins mandria, mai aveti timp sa va luati armura, caci reactionez cu intarziere...dar... dar si atunci...plecati pe luna! sunt rea? sunt prea buna mha idiotilor...urasc sa ma invinovateasca cineva pt o chestie pe care eu nu am facut'o sau sa ma banuiasca cineva de ceva, iar eu sa'mi dau cuvantul de onoare, iar cel de langa mine sa' si afiseze pe "ecran" un zambet tamp ce aduce cu : "lasa ca sthiu eu...dar stai linistita, ca nu mai spun" pey...sa va ia dracu! nu fac aluzie la nimeni...am zis doar ca urasc...aha...ipocrizie! in principiu, asa cum mi s'a mai si zis, viata mea e foarte frumoasa, numai ca nu sthiu sa o gasesc printre miile de vieti paralele, si nu reusesc sa o pretuiesc. Va rog... mint! e a dracu de nasoala.
[urasc sa ma duc sa ma tund...e ceva fantastic ce cred ca li se intampla multora...maine ma duc la "salonu' pizdii" sa ma tunda asa cum vreau eu...si important: sa nu'mi ia din lungime f mult, adica...deloc! pey, draci, da'i si faci poze in seara asta, la par, ca maine precis abia o sa mai treaca peste urechi...bha urasc...toate idioatele care te tund cum vor ele si cum cred ele ca iti sta mai bine....aaaa...daaa... "va rog frumos sa nu'mi luati din breton!" si dupa ce baga foarfeca in el: "asa e bine, sa mai iau putin din el?" FHA, u esthi surda????? NUUUU! o extensie daca mai puteti sa'mi faceti! asculta vama...vama veche! [fuck, VAMA] ce conteaza ca s'au despartit daca solistul ,undeva, va fi tot Tudor...sau ce conteaza atata timp cat toate melodiile erau facute de el...? HA! maine am sa umplu cerul cu prostii! Sper ca maine ma voi duce sa beau ceva, undeva, intr'o casa! vreau sa fim eu, el si ...si...si atata...adica, nu! ca poate iese urat! glumeam...vreau ceva linistit! sa vedem...in principiu maine sthiu sigur ca nu o sa mai am chef de nimic: ma tund! :-<]