duminică, 1 octombrie 2006

1 Octombrie 'o6

[incredibil, dar adevarat]
...nu'mi vine sa cred ca am trecut in luna octombrie aluturi de micu' meu, ca am sarbatorit, fara sa'mi dau seama, ziua de 1, intr'un club! E ciudat...poate acum a vazut ca sunt pregatita sa merg cu el intr'un club ;) .Am vazut cam ce'l deranjeaza...mi'a zis la un moment dat, cand m'am urcat pe scaun sa dansez, sa ma dau jos...desi toata lumea dansa asa. Oricum, nu m'a deranjat...a fost sweet cu el...am dansat pana la 4 dimineata, aman2, lipiti...se uitau doua gorile la mine, doua proaste la cata...ne pisam pe noi de ras...eram asa mandra ca sunt langa el.El cica vroia sa se imbete: o gura de bere, o gura de vin...pwla...l'a luat putin ameteala. Si eu am baut ceva, dar nu am avut nici pe dracu...m'am obisnuit, nu ma mir! Dupa ce in Oasis ajunsesem aman2 la concluzia: nu mai merge...dupa ce am zis: " imi bag pwla, ia verigheta si du'te..." ne'am impacat. Mi se pare si normal. Ma bucur ca s'a terminat tot cu bine! Chiar f bine! sunt un mic fericit!