luni, 18 septembrie 2006

Poti fi tras in p**a de cel mai apropiat!

Eu astept sa fiu lovita, astept zambind...pentru tot ce'am vazut pana acum, sunt pregatita!

[nu'ti spun "taci"...vb...zi tot...nu i asa ca atunci cand e vb de radu, te simti amenintata? nu'i asa ca simti ca trebuie sa aperi ce e al tau, ca trebuie sa aperi cu dintii? nu'i asa ca prietenia, tovarasia dintre baieti e mult mai stransa? sthii vb aia: "nu'mi las tovarasu' pt o pizda proasta"...eh, nu sthiu daca ai inteles ce am vrut sa zic. noi suntem altfel, noi fetele? femeile?
"Daca ti-as spune ca nu se procedeaza asa,mi-ai spune “taci”.Daca ti-as spune ca m-a deranjat, mi-ai spune ca “degeaba” " adevarat mey...ai reusit,vad,sa ma cunosti in cativa ani...si daca tot ma cunosti, eu nu sthiu cum mai ai tupeul sa comentezi ceva, cand ai dat cu mucii'n fasole!eu zic sa te simti , pt prima oara in viata, cu musca pe caciula, si sa incerci sa taci, si sa nu te mai caci pe tine.NU COMENTAAAAAAA!Mai bine incearca sa vorbesti intr'o punga si pastreaza toate cele spuse pt tine... cum te'ai simtit u ieri, m'am simtit eu...numai ca tu nu aveai de ce...e urata, nu, indiferenta pe care ai vazut'o in mine? e urata durerea de pwla care ma incearca de o luna, caci nu mai am viata? caci m'ai facut sa'mi dau seama cum sunt prietenii...si pt ce sunt buni! caci mi'am dat seama ca esthi parsiva si ipocrita...cred ca sthii si u f bine chestia asta... nu'i nimic..."te copiez"! priveste'te in mine! si...stai linistita...e mult spus ca te voi urmari toata viata... viata mea s'a dus...a ta de abia incepe...]

Legile sunt pentru noi, cei de rand
Si asta nu se va schimba curand
Incearca sa ma crezi pe cuvant
Nu poti forta un om sa te placa
Nu esti bine venit, pleaca
Orice rau final tre` sa treaca
Daca oamenii sunt caini, cand e vorba de ce`i al lor
Mare atentie nu cumva sa ramai dator !