luni, 18 septembrie 2006

10G

::: mey, ce sa zic... usor speriata...A inceput scoala.Fetze noi.Profi noi.Boboci.Boboace...Materii noi ! Ganduri.Stari de nervozitate.Psihic cazut.Teama... buun...noua mea clasa: 10G! Am intrat usor speriata in cea mai galagioasa clasa de la subsol, un baiat m'a poftit in clasa. Cand am intrat am vazut cum se uita toata lumea la mine. Prima intrebare a fost: "de unde au aparut toti?"...nu am zis'o cu rautate, ideea era ca nu sunosteam pe nimeni nici macar din vedere...a fost ciudat. M'am pus in pen'ultima banca, apoi m'am mutat in ultima. Cred ca am pus ochii pe trei fete: dee dee, mire si yoyo. Sunt super dragute si nu mi'au dat niciodata senzatia ca "sunt in plus". Sunt ok toti...mai putin una din fete [pt. cunoscatori] :) nu'i nimic, se rezolva. cu grija si discretie. De abia astept sa le cunosc mai bine pe cele 3 fete, sa aflu mai multe despre ele...marti ma vad cu ele...in terasa, probabil la o bere! ["vaaaai, u bei bere??" - "du'te fha in mm de scroafa epileptica"]:::[doar pt cunoscatori] :D eh...toate se rezolva la un moment dat, nu?

[nu stiu cum sa va spun...dar m'am impacat cu cata, si sper sa iasa tot bine. Am incredere in el...ii mai dau o singura sansa, de dragul a ce a fost, si pt ca inca il iubesc...dupa tot...] [T.I.C.]

1 păreri:

Anonim spunea...

o sa fie bine ubita in clasa aia...desi sunt straini...considera-te ink boboak...knd ii vezi pe toti pt prima oara...ia o bere in mana...si fi mandra...esti frumoasa, iubita si esti a 10a :)) bafta scumpa mica :*:*:* (sa nu mai ramai la mate :p )