marți, 31 octombrie 2006

Am fost a ta cu toate cele 5 simturi.

Gata. Facut dus. Cremuit. Aranjat hainele in dulap.Nu am somn si nici nu am nimic de facut. Lasand la o parte scoala si toate absentele facute de dragul de a le face,sunt din nou aici. In viata mea. Gasesc aceeasi dezordine. Inca mai sunt sentimente - si resentimente - pe care trebuie sa le ascund pe undeva si sa le stampilez cu "trecut". Imi pregatesc stampila. O umezesc frumos si ma mai uit inca o data inainte sa te arhivez... Buuunn... Deci ce a fost intre noi? "O scurta nebunie", ar spune Minulescu. De ce? Cand m'ai intrebat tu "de ce?" - bine eu aveam avioane in cap, atunci ma gindeam la reclama aia cu Fulga ("de ce ai laptele asa de bun? De vaca...") de asta urasc eu intrebarile care incep cu de ce - nu am stiut ce sa iti spun... Dar stiu acum. Si desi nu o sa citesti niciodata randurile acestea - pentru ca tu numai minciuni ai in cap si te gandesti cum sa faci sa nu ma crizez cand imi vei spune ca ai probleme si din pacate nu ne putem vedea - o sa iti spun azi de ce. Pentru ca... - te'am vazut... cand ti'ai ridicat intaia oara privirea inspre mine; nu, nu te'ai uitat la ochisorii mei, te'ai uitat la mine ca si la una obisnuita, o alta. Ti'ai umezit buzele. Dar ma ignorai cind eram linga tine. Tipic barbatesc. Ma ascultai fara sa reti nimic, gandindu'te poate cum sa ma saruti...nu condamn clipa. ma rog... alta poveste - "ramai"... Si am ramas. Sau cand gemeai noptile ud de prea multa pasiune .
- te'am mirosit... in fiecare dimineata cand erai inca cald de la asternuturile ce purtau inca eticheta pacatului comis langa si cu mine cu o noapte inainte...
- te'am simtit... cand intrai cu toata forta in mine cautind ce cauta fiecare barbat in viata... sa atingi celebrul punct - ok
- te'am gustat... cum numai curtezanele stiau sa o faca intr'o lume - nu diferita de cea de acum - cand tentatia interzisului era la fel de dulce ca si gustul primului mar... Acum ca ti'am spus motivele pentru care am fost a ta, mai mult decat am fost a oricarui alt barbat, trebuie sa treci in folderul "trecut". O sa fie totul ok. Eu o sa ma intorc la agitatia vietii mele. Iar tu la linistea vietii tale. Stiu ca ma vei mai cauta in alte amante. Si pe fiecare o vei strange putin - doar putin - de par cand ai chef de "pe la spate". O sa te infrupti din alti sani si o sa framanti alte trupuri. O sa musti alte buze si te vei trezi langa alte chipuri. Si e ok, sa nu imi mai spui ca nu e asa, ca daca nu sunt eu nici alta nu va fi, doar o relatie care oricum e ca si cum nu ar fi. Sa nu imi mai spui asa pentru ca intre noi, da, a fost "o scurta nebunie" dar adevarata nebunie, a vietii, nu se opreste la noi... Ramai cu bine!

Sadic...nu e adevarata povestioara...e doar mintea mea, controlata de un creier care ar vrea o gura de whisky, un telefon, un nenorocit de measaj de pe nr lu driscu in care sa soui ca , cele 11 luni cu mine au insemnat ceva pentru tine...