miercuri, 1 noiembrie 2006

[11 luni] si uite asa, imi bag pwlaaaa...

...micule, micule...azi facem 11 luni...ce frumos e... ce imi place mesajul pe care mi l'ai trimis...e superb...nu ma asteptam sa gasesc atata romantism in cuvintele tale.Ba mai mult, nu'mi vine sa cred ca m'ai sunat sa'mi spui ca de abia astepti sa ne vedem maine la 9 (asa devreme) in statie ca sa mergem undeva sa fim unul langa altul... sau probabil ai sa vii u cu masina. Incredibil, mai mult de atat, mi'ai spus ca sunt tot ce iti doresti... Dupa aceasta perioada de timp, de cca. o luna, mi'am dat seama ca u insemni tot pt mine...si ca tu doar pe mine ma vrei, si ca ma doresti ataaaat de mult incat ai face orice ca sa nu ma mai dezamagesti. Bha , mai mult, u chiar ai pus problemele tale pe planul 2, iar pe 1 am trecut eu...iar acum, de fiecare data cand treci prin ceva, vii si'mi impartasesti tot... asa, ca sa sthiu si eu, doar sunt logodnica ta...ce frumoasa e relatia acum...abia dupa 11 luni pot spune ca : da frate, e tot bine! bha mai mult,cand te'am sunat azi la 15juma si ti'am zis ca plec de la ore, in 5 minute ai venit la budapesta , renuntand la sala si facut muschi, doar si numai pentru mine...chiar ai venit ieri sa ma iei de la scoala, ai sarit gardul, m'ai luat in brate si mi'ai spus ca ma iubesti mult...ai zis ca ma duci acasa ca e intuneric si ti'e frica sa ma lasi singura sa ma duc acasa...nu era nevoie, chiar nu era nevoie. De abia astept sa facem 1 an ca sa sarbatorim de 3 ori mai frumos decat acum...caci sthiu ca ziua de 1 decembrie va fii una speciala...presimt! Si am observat ca ai inteles ceva din depresia mea...cand vroiam sa ne despratim...atunci am inteles ca eu contez mult pentru tine...f mult, si ca reactia mea a fost o prostie....cand u chiar aveai probleme si 6 zile +inca 3 la cca o saptamana, nu ai putut sa dai niciun semn de viata. intr'adevar, am gresit...Si acum recunosc, ca eu am stricat relatia asta, inselandu'te prima, cand u, de fapt, erai doar al meu, iar eu, din cauza unei copilarii te'am ranit atat de tare... si recunosc, ca nu e aceeasi chestie ca eu te'am inselat cu 3 si tu probabil doar cu 8...e mai grav la mine, ca plm, sunt femeie, si e urat...pei ce pwla mea, ce crede lumea! asta e, sunt om, mai greseste lumea. Pana la urma, u ai voie sa ma inseli,doar esthi barbat...si doamne era sa omit: u nu ma mai minti...deci... incredibila schimbarea... ai uitat ce inseamna sa ma minti zi de zi, ora de ora...iti multumesc...

>>>ma bucur ca ai inteles ce vreau de la tine cu adevarat...ma bucur ca ti'ai dat seama ca imi doresc un iubit atent ca tine...si vreau sa ti multumesc ca te'ai schimbat si ca zi de zi ma uimesti cu ceva nou ... iti multumesc pt clipele frumoase pe care mi le oferi...

***iti multumesc pt sentimentul frumos ce'mi trezeste tot corpul: caci u, azi , 1 noiembrie 2006, mi'ai dat senzatia ca eu sunt pentru tine: o mare , f mare durere de pwla!