miercuri, 11 octombrie 2006

...Smooth operator...

Ma simt ciudat...am o grava durere de cap! cred si eu, dupa atatea beri su un 50ml de Ballantine's! Nu sthiu ce am avut azi...parca nu am vrut pe nimeni, si totusi as fi vrut pe cineva?! adica...pe cineva care sa ma asculte. Nu mai pot sa vb cu nimeni.Poate e iar inceputul ala de depresie pe care l'am intalnit la 15 ani...poate e ca cea de la inceputul relatiei noastre. "E treaba voastra ce faceti...poate il iubesti!" Frumos...Ma doare tot corpul.Parca mi'e somn, dar parca nu m'as culca. Imi vin in cap replici gen: "vezi sa nu te prabusesti","da' si daca te vedeam atunci ce se intamplaaaa..." Ce? "micule, da' te iubesc?", "micule da' ce te'a apucat", "micule da' chiar m'ai suparat de data asta", "micule da' chiar nu am timp", "micule...da cand ne mai ... si noi" . Sunt femeie, vreau mai mult, cer mai mult...poate prea mult? nu...vreau doar sa dai si u un telefon...vreau doar sa vi si u din cand in cand la liceu sa ma vezi sa'mi dai si mie senzatia ca "iti pasa". Nimicuri, dar care sunt greu, nu, de facut? Acorda mai multa importanta in relatia asta.Nu'mi doresc sa ai incredere in mine, pt ca nici nu am sa'ti ofer incredere...nu, nu am sa te insel, nu am sa...nu am sa...dar nu vreau sa ma crezi cand iti spun ca te iubesc, nu vreau sa ma crezi cand iti spun ca ma duc in locul "x" sau "y", nu vreau sa ma crezi cand iti spun ca ma aflu intr'o depresie...cauzata probabil de tine.Da, te invinovatesc, poate pe nedrept...dar...nu...mai...pot!Nu sthiu ce am...Ai grija de mine