luni, 9 octombrie 2006

Ce sentiment ciudat? [ Track 7 ]

[nu am simtit asa ceva in viata mea…ceva ce aduce cu teama, o senzatie nasoala de sufocare…o durere in piept combinata cu o spaima incredibila!parca ceva ar fi urmat sa se intample ! entuziasmata de ce mi se intampla cred ca …am sarit calu’, din punctul meu de vedere. Adica… »ciudat…ma speri…aiurea…mi’e frica K « toate astea urmate de replica tampita : « stai linistita, eu sunt ok » am tacut…intrebandu’ma : ce inseamna a fii « ok « probabil ca nici nu ma interesa, probabil ca nu imi pasa…sau poate e ceva ciudat ! ziua de ieri a fost extrem de ciudata, din toate punctele de vedere…ca si cea de azi, de exemplu…cand din parsivenie, ipocrizie, rautate si oftica, l’am facut sa creada ca l’am inselat in astea 6 zile. Ha…nu m’am oprit pana nu mi’am dat seama ca arde de draci si…pana cand nu mi s’a parut mie ca’i bate inima atat de tare incat sa ma simt razbunata. Nu m’am ales cu nimic din toata chestia asta…poate doar cu un lucru : ca mi’am dat seama ca nu ma cunoaste absolut deloc, iar eu pe el…da ! ma face sa ma simt bine… ahaha ! ador…sunt rea ? nu…merita ! ]