vineri, 6 octombrie 2006

Moarte.

Am in fata un drum inchis. Ma uit in urma la timpul in care am pasit impreuna. Nu mai am lacrimi, nu mai am nici regrete. N'as sti dupa ce sa'mi para rau mai intai. Si acum simt ca nu mai pot simti nimic. "Practic, te tin de mana pe drum cat schimbi vitezele si'ti suflu in urechea dreapta cuvinte cod si fragmente de cuvinte ce vorbesc de zari trecute si viitoare, de mari si munti, de camere vesele in penumbra cu muzica frantuzeasca in surdina..." M'am tavalit in noroi si te'am murdarit si pe tine si ti'am facut atata rau. Mi'am batut joc de tot, am dat cu piciorul la cea mai frumoasa intamplare ce mi'a fost dat sa o traiesc. Si acum ma intreb de ce nu ma mai poti iubi?! "Acasa intru inainte, te trag de mana in mijlocul bucatariei si ne oprim in picioare si verific indeaproape cu atentie si rabdare ce'ai patit pe buza si la gat. Te asez pe canapeaua patul din camera cel atotstiutor, ti'aduc o bere rece, iti aprind o tigara si te tin in brate pana o fumezi". Eu ma urasc. Iar tie iti sunt indiferenta. Ma intreb de ce dracu` mai respir. Imi vine sa'mi fac rau, in toate modurile posibile. Sa ma pedepsesc, orice ar fi mai usor de indurat decat distanta asta uriasa dintre noi...(care din afara nu se vede) "Iti aranjez cateva fire de par care mi se par a nu sta bine si iti mangai usor semnul de pe gat. Fumeaza in liniste. Eu te iubesc si'ti cant in falset Directia 5 si Savage garden...sonique si Holograf...incercand sa'ti spun ca lumea are armonie si echilibru si soare si ca'i bine sa traiesti si sa bei o bere langa mine si'o tigara...".Stau langa tine si'ti cersesc o farama de afectiune. But you`ve run out of. Daca n'as fi fost atat de proasta, si in acelasi timp, daca nu te'as fi iubit atat de mult, as fi disparut. As fi plecat, as fi murit... cumva...