duminică, 15 octombrie 2006

De'ar fi sa vii, as crede ca visez...
poate e un fel de a spune: mi'e frica de mine...de cea de maine!

[ma uit in jur si vad numai si numai fete triste, planse, imbibate cu nicotina si alcool pur. Fetze albastre cu cearcane si creion intins la ochi! mi'e frica...Toti imbatranim pana la urma, numai ca unii mai repede iar altii mai greu...sau...unii nici nu mai ajung sa imbatraneasca. Mi'e frica de batranete, dar nu atat de moarte. Mi'e frica de uratenie, de senilitate, de tremur in maini. de proteze, de ochi zbarciti.Toti ajungem aici, mai mult sau mai putin. Poate o sa fiu una din femeile cu placuta de platina in pometi si in obraz...poate o sa fac liposuctie daca ma fac cat o balena, sau poate nu o sa am niciun ban si o sa fiu inormantata de asociatia blocului intr'un sicriu dublu! mi'e frica,. da , de batranete. desi sunt tanara, dar stau si ma gandesc ca parca ieri stateam si ma jucam in spatele blocului si o strigam pe maica mea sa vina sa ma ia cu liftul! Poate mi'e frica si de batranetea celor din jurul meu...si nu atat ca poate ar trebui sa am grija de ei, si eu poate am sa fiu vreo gasculita proasta care vrea in club, ci atat ca poate vor suferi...si ma refer strict la persoanele f apropiate! as prefera sa mor la 50 de ani poate, decat sa ajung la 75-80 poate 90...si sa ma doara toate, sa vina fii'mea sa ma spele la cur si sa'mi faca de mancare, sa'mi ia pensia ca sa'si hraneasca ea puradelu', sa 'mi ia mobila din casa sub pretextu' :" mama, da' tu ce mai faci cu ele?"...sau poate as vrea sa traiesc si 100 de ani intr'un scaun cu rotile, cu visul ca am sa'mi vad fetitza casatorita, daruindu'mi un nepot, sa'l vad apoi pe el cum creste, sa'mi zica bunica, si apoi: "esthi strabunica" .Poate nu inteleg bine batranetea, sau poate ii jignesc pe cei de varsta a 3a...sau poate, ii judec? poate o sa traiesc cu sticla sub perna, si cu olitza sub mine, sau poate inconjurata de mucuri de tigara si alaturi de un sot minunat, si'mi voi dori sa nu mai mor niciodata, desi neputand sa ma uit in oglinda...mi'e frica poate de mine...de cea de maine!

2 păreri:

Sunshine spunea...

apropo de fete triste nu stiu de ce ai zis k sunt mereu trista sunt doar obosita..sunt foarte fericita dar sunt multe lucruri care efectiv ma epuizeaza la scoala..dar sunt fericita...si imi doresc sa dau tuturor macar un pic din fericirea mea...cat despre batarneste tre sa recunosc k si eu m-am gandit la tot ce ai scris u acolo...sa speram k noi vom fi batranicile fericite:)

Anonim spunea...

mi-a picat bine blogu' tau:)...am scris pe guguta "esecul relatiei mele" si m-am trezit cu prima poveste a ta...apoi am citit-o si pe a 2-a, aia cu dusu'...mi se potrivesc prea tare...da' tre sa-ti multumesc:) >:D< "raspunsu' netului" e mai bun decit un antidepresiv

n-as fi crezut ca am sa gasesc asa ceva:O:O, crede-ma...am scris pe guguta ca sa pot sa strig undeva...se pare ca pe net nu poti striga in neant...e un neant care-ti mai da si raspunsuri...

iar legat de cei batrini de linga noi, sa stii ca "aicea nimeni nu e batrin, sintem tineri de virste diferite", unii au devenit eterni "bursieri de stat", iar la Sapinta scrie (putem extrapola la noi, cei vii-ma rog, cit de vii o'm fi) "Noi am fost ca voi, voi veti fi ca noi"