luni, 16 octombrie 2006

[mi'e dor...]

adica...
Ascult de vreo 30 de minute muzica greceasca...si sincer...mi'e al dracu de dor de vremurile alea...cand nu aveam niciun fel de interdictie, beam tequilla en-gros, mai pe gratis, mai pe 2 euro...mai un dans...in prima seara, ahaha, imi aduc si acum aminte: 13 tequilla : "da' mha...da' eu te bag sub masa" :)) [doar pt. cunoscatori]...muzica aia de pe Skiathos parca mi'o fredoneaza cineva in creier...nu pot sa scap de ea...imi aduc aminte ca radeam parca...eram fericita. si acum imi pun intrebarea: ce aveam acolo, si nu am aici de eram asa fericita? sau ce nu aveam acolo si am aici...? bine, asta cu ce nu aveam acolo si am aici sa nu se interpreteze gresit...nu ma refer la cata.dar e ciudat.mi'e dor de glumele alea de cacat ale lu' maxx urmate de un mistho tragic pe seama lui :)) mi'e dor de drumul ala din discoteca Omilos pana in terasa portocalie :D mi'e dor...de tot si de toate...de marea lor, de muzica lor, de fetele lor, de colegutii mei ... de an, de gabi, mitza, andrei, mircea si de luky. serios...a fost poate una din cele mai frumoase perioade din viata mea.