miercuri, 4 octombrie 2006

Pustiul nu'l poate intelege decat cine l'a trait. . .

[adevarul, oamenilor, e ca nu sunt un rastignit cum mi'a palcut sa cred si cum am spus'o chiar.Sau,daca vreti, m'am nascut gata rastignit.Am venit pe lume avand in carnea palmelor cuie.Lumea nu a facut decat sa mi le bata mai tare.]

Ce dor imi . . .

E greu de trait pe un cerc . Oriunde in alta parte lucrurile sunt cat de cat logice. Dar aici nu sthii daca mai are rost sa mergi pentru a ajunge in acelasi punct in care te afli.Asta te tulbura.Ridici din umeri si'ti spui ca e totuna,poate, daca ramai pe loc sau iti tarai picioarele de'a lungul cercului.Daca te revolti, faci o saritura din destin.Fie si abis.Dar trebuie sa ai putere pentru aceasta saritura.[pt cunoscatori]asa ca, probabil tot ce'mi ramane de facut e sa astept.

Mi'e dor de tine . . .

...m'am saturat de depresiile astea...dar nuuu...nu ma mai joc, si nu ma mai las calcata in picioare, nu te mai las sa te joci cu mine, cu sentimentele mele, cu iubirea pe care ti'o port...nu te mai las mha...m'am saturat sa tot sufar, sa tot astept sa ai tu chef de mine. Dupa ce ti'am spus "nimicul" pe care l'as vrea sa'l faci, nu ai facut nimic. te roare in pwla de mine si de sufletul meu. Nu te mai cred...Probabil ca atunci cand n'o sa mai ai ce sa futi (desi u ai tot timpul) o sa vi la mine...ahaaa...du'te bha si lasa'ma!