marți, 3 octombrie 2006

[numara pana la 10 inainte de a'ti da cuvantul de onoare...]

...nu mai ai cale de intoarcere...Depresie...! Ce sa mai fac...? nu mai pot.Serios.Ma doare! Atunci cand nu e langa mine devine toata iubirea o obsesie.Atunci cand e langa mine, ori ne iubim, ori exista riscul sa ne certam, sa arunc dracu' cu verigheta.Uneori imi vine sa urlu de draci!
...ceva trebuie sa schimbam...dar niciodata nu ma ajuta, nu'mi da de inteles ca ... ca'l mai interesez? ce iubire e asta? am o obsesie: nu raspunde la telefon. Da' niciodata...ori era in baie, ori facea dus, ori il durea in cur de mine! isi incarca cartela si'mi trimite un singur mesaj cu: "te iubesc" dupa care restul dolarilor nu sthiu pe ce ii consuma. Sincer, nici nu ma mai intereseaza.Sincer! Poate e si vina mea, ca ma dedic de la un timp prea mult relatiei si tot a picat pe umerii mei...poate si eu am o parte din vina! Asa ca...pt ca nu cumva sa aiba impresia ca e stresat...ca'l stresez...GATA!