joi, 2 noiembrie 2006

Am prea multe pacate...sa pot sa tii le tatuez pe spate!Black!

E prilej de sarbatoare: azi am ars'o, discutand ca intotdeauna fara a se ajunge la alta concluzie decat... hai bafta si ai grija ce faci! Si cum ar spune Racla: "unde sunt toti cand nu mai poti sa suporti?" si toata lumea se distreaza placut tarsaindu'si conversii pe Motoare alaturi de noua cucerire care seamana leit cu fosta. Si iata, o mare, mare nevoie de a reasculta Racla... ideea e ca acesti tineri domni, ca si Veritasaga te fac sa te intrebi de ce naibii mai esti in viata... adica exact ce'am s'o intreb pe vera maine la prima ora.Ironia sortii: eu ieri ii dadeam sfaturi, ii spuneam sa'si dea seama ca viata e frumoasa...cand eu acum, dupa mai putin de 24 de ore, caut acelasi sfat de la ea. I'am spus ca e o mare diferenta intre a trai si a exista... Toti cei care cred ca au simtul umorului ar trebui sa se intrebe daca lumea rade cu ei sau de ei.[max ar trebui sa se simta "mai bine sa rada lumea de mine decat sa fiu penibil" pey mha baiatule, stai linistit, ai din aman2 mai mult decat iti inchipui] M'am saturat sa primesc mesaje in care scrie cat de mult isi doresc din ce in ce mai multi oameni sa aiba gandirea ca a mea. M'am saturat si mai mult sa ma mandresc cu asta. Voi ati incercat vreo data, ca in momentul in care va doriti lucrul asta, sa va puneti in locul meu? daca da, inseamna ca deja v'ati dat seama ca nu va doriti o astfel de gandire.Era o vorba de intelepciune - in viata trebuie sa vezi jumatatea nefumata a joint'ului... desi totul e fumat. Nu ar fi perfect sa ne spalam creierele si sa'i lasam pe altii sa ne spuna cine si ce sa fim? insa, atat timp cat cei care isi impun dominatia (si lista e cam lunga... "iti sta bine in albastru" etc.) sunt niste cretini, e mai bine sa'ti autoimpui propriile cretinitati si asta pentru ca prostia nu e contagioasa, insa trebuie evitate multimile (in general, se transmite veneric... oricum). Vreau sa ridic o intrebare serioasa. As vrea sa stiu de ce unii tipi se ambitioneaza sa te intrebe daca atunci cand te masturbezi te gandesti la ei? de parca le'ai face un mare compliment. Oricum, revenind... pana acum mi'am autoimpus foarte multe cretinitati. Ultima este sa tolerez persoanele insuportabile ca proprii sateliti, in ideea ca, intr'o buna zi, situatia va deveni intr'atat de tensionata, incat voi rabufni cu adevarat si voi consuma nervii pana la extenuare, lasand in urma un echilibru perfect, spre deosebire de a taxa sistematic o persoana si a ma instiga mai rau... Morala zilei de azi... Cand ti se spune ca esti rau, inseamna ca esti lucid. pe maine...daca vom mai fii impreuna, caci niciodata nu sthim cand ne pot zambi sinele de tramvai d langa liceul meu mult iubit: Sincai!