luni, 20 noiembrie 2006

Asta sunt eu!

Uite asa imi place mha sa traiesc...Asta sunt eu! iar daca dansez intr'un anume fel, nu va dau voie sa "va permiteti" sa va ganditi la multe...sau pana la urma e libertatea voastra... [asa cum mi'a zis un idiot "te'am vazut cum dansezi si mi'am permis sa ma gandesc la multe"] futu'va'n gura de labagi!pfaaaai cati draci mi'ai facut Bijboake! baga'mi'as pwla...ca si asa nu mai injurasem de ceva timp...na mha! va las libertatea sa va ganditi la ce vreti voi, infectilor, ca am trecut acum 2 saptamani testul cel mare...si cred eu ca l'am luat cu 9,50. Sa veniti la usa mea si cu un BMW...atata timp cat am iubit nu se atinge nimeni de mine, idiotilor... iar tu cataline, vorbeste mai putin ca spui numai tampenii! "pey vezi daca...lasa" Pey asa faci mha? frumos asa...tine'o tot asa, dar departe de mine!


1 păreri:

Anonim spunea...

hey n-ai mai dat nici-un semn de viata