marți, 14 noiembrie 2006

Ma intorc la viata mea!

Tot ce vreau e sa simt ca traiesc...sa pot sa zambesc iar! sa pot sa sper iar la ceva bun...vreau sa ma simt iubita...asa cum merit sa fiu iubita, nu cum ma iubesti u! vreau sa fiu respectata, sa fiu tinuta in brate...sa nu ma simt fortata...sa simt ca ma vrea cineva, ca cineva ma iubeste! Vreau sa am iar incredere intr'un om...prieten,prietena, amic,iubita, iubit! vreau sa fiu eu...Vreau viata mea!
Vreau sa nu mai sufar, sa nu mai simt ca ma sufoc, sa nu mai am astm pe fond nervos [numai eu sthiu cand s'a declansat forma asta urata]...vreau sa nu ma fi simtit vinovata pt. ca relatia ar fii fost stricata din cauza mea...vreau sa nu fi suferit atat in relatia asta...vreau viata mea! as fii vrut sa ne bucuram fiecare de noi...as fii vrut sa ne casatorim...ah, ce prostie! as fii vrut sa nu fi avut tentatia sa'ti scriu in mesajul de ieri: "imi bag pwla in relatia asta de cacat"...
As fii vrut sa fii azi, asa cum mi te'am inchipui ieri...u ala bun, care niciodata nu greseste, care mereu are dreptate, care ma invata de bine, care ma iubeste si ma respecta...care ... nu m'ar fi mintit 5 luni de zile!
Ma vedeam cu tine undeva departe...ma vedeam cu tine in gandurile mele cele mai indepartate. Am impresia ca esthi jos...Ai tusit??? Parca asa am auzit? esthi jos? ce conteaza...Ti'am zis: NU vreau sa te vad...simt o ura in mine, pt. mine...caci mi te'am daruit cu sufletul mai mult decat trebuia...ca mi'e frica fara tine! dar ce conteaza? zi'mi? ce conteaza? cand u mi'ai schimbat viata radical?! Te'ai purtat cu mine ca si cu ultimul cacat de pe marginea strazii...mi'am incalcat zeci de principii pt tine...pt. ca te iubeam...Renasc!Sau, cel putin asta vreau sa fac! >asteptai sa'ti cer scuze?<>
Asta e viata mea...un cacat! NU MAI VREAU!