joi, 21 decembrie 2006

Este atat de greu sa oferi un moment de mangaieri "gratuite", fara a ajunge la penetrare?


***Foloseste'ma! Ia ce ti se cuvine si pleaca fara sa te uiti in urma cu zambetul pe buze si sufletul setat afectiv pe `ignore`. Foloseste'te de mine, obtine ceea ce vrei, eu sunt locul in care'ti poti lasa toate rezidurile emotionale, cere ca si cum ai avea tot dreptul si condamna daca nu ti se ofera. Taie in sange si judeca'ma. Eu sunt posibilitatea implinirii tuturor viselor tale, eu sunt puntea ce lasa in urma toate frustrarile tale, apropie'te si foloseste'ma. Eu sunt `hardul` pe care poti descarca orice program cu caracter negativ, eu sunt pastila antidepresiva data gratis la promotie. Eu sunt deschisa pentru tine oricand, foloseste'ma. Da, eu sunt fantezia ta cea mai frecventa, sunt biletul castigator la loto, eu sunt speranta de la vest de zidul Berlinului, eu sunt obiectul tuturor descarcarilor tale. Foloseste'ma! ... U ce esti pentru mine?