miercuri, 20 decembrie 2006


Mda... plictiseala totala...

*** Tomass feat. Tiff Lacey - Take me away *** [ma simti? esthi cu mine??] T.i.C.!


**Mi'e un dor de Grecia...!!! acolo as fii in stare sa merg pt. a doua oara cu ai mei...si cu ei ar fii tot frumos...m'am indragostit de tara aia, de oamenii de acolo, oameni civilizati, de obiceiurile lor, de traditiile lor... mi'e dor de leandrii roz infloriti de pe marginea drumului... cum noi avem boscheti, ei au leandrii... Mi'e dor de Meteora... mi'e dor de cockteilul: "Lala" : cola,whisky, votka si tequila... cel mai bun cocktail ... mi'e dor de bautura bauta pe moca... acum mi'e dor de "milioanele" alea de crabi din mare...acum as intra in marea aia infecta si cu riscu' de a iesi ori gaurita in talpa, ori cu un arici de mare in picior, ori cu o mare exema de la o meduza neagra [ micu'? meduza neagra :) ] . Mi'e dor de Da Luxe... adica... mi'e dor de un loc unde nu am fost.... x( nu'mi aduceti aminte... oricum, din seara aia eu mi'am schimbat radical parerea despre an...din bine in F bine... serios... :* mi'e dor de autobuzul ala care ne lua 1.5 E pt 3 km... dar nu asta ar fi problema, dar si daca mergeam 1 metru tot atat era, iar cu taxiul iesea mai ieftin daca imparteai la 4... ca sa nu mai zic ca acolo nu ai cum sa te urci fara bilet... e ca la noi in express... si totusi... mi'e asa dor de somnurile dulci pe plaja... si mi'e dor si de fazele penale...cand ma trezeam pe plaja, la 12 dupa'amiaza, eu cu patura pe mine si in pulover, cu sticla de vin alb langa, si inconjurata de oameni care stateau la plaja cu un pepsi cu gheata... mi'e dor... "How much?" =))