miercuri, 14 februarie 2007

13.februarie.'07 [marti] - 14.februarie.'o7 [Valentine's day]

Sunt plina de ura si dispret... sunt plina de reprosuri... imi doresc sa o iau de la capat... sper doar sa ma insel... sper sa fie iar o paranoia de a mea... Sper doar sa nu ma judece nimeni pentru ce am facut... sper doar ca am sa pot sa'mi cer scuze in fatza catorva persoane care nu meritau toate cacaturile pe care le'am facut... daca se va dovedi adevarat... o voi face cu capu' sus... pt ca persoanele respective chiar merita scuzele mele... Ma urasc in momentul asta.... sunt naiva, fricoasa, jalnica uneori... mi'e teama sa ma uit in oglinda... mi'e frica de ce am sa vad acum... fard intins si pete rosii pe fatza de draci, spume ... cum am mai zis ... imi vine sa scuip in fatza viata asta de rahat... ultimii doi ani sa'i manjesc cu rahat si sa scap dracu o data ca si cum nimic nu s'ar fii intamplat... s'o iau iar de la capat... sa ma teleportez in timp... daca s'ar putea, acum m'as repezi in august 2005 ... ACUM! si as avea mai mare grija langa ce persoane stau, cui ii intorc spatele, cui ii bag o mana in par cu intentia de a'i da si o palma, dupa care ii spun ca : "te mangai fha" ... as avea mai mare grija de cine m'as indragosti, pe cine as insela... cui i'as spune te iubesc si cui nu... cui i'as face rau si cui nu... cu cine m'as certa si cu cine nu... carei prietenii i'as pune punct si carei nu... asa e viata... mereu am vrut sa ma lovesc mai intai de un perete si pe urma sa schimb directia... mereu am asteptat o palma ca sa pot sa spun stop... iata ca in ultimii 2 ani chestia asta nu s'a mmai intamplat ... si undeva , candva in tot acest timp s'a produs fisura, pe care trebuie sa o depistez... si sa o repar... daca se mai poate... undeva probabil, ca toata viata va ramane un gol... dar nu e loc de regrete aici... doar sunt facuta de asa natura sa te fut in gura... nu?! si cum ziceam... nu regret nimic... am invatat mult in perioada asta... si bune si rele... m'am schimbat... am revenit... m'am schimbat si iar si iar si iar... dar nu am facut'o pentru mine... poate si aici am gresit... am uitat ca pe lumea asta pana la urma, numai eu cu mine vom ramane... si ca atunci cand va veni momentul, eu trebuie sa fiu impacata cu mine... sa fiu mandra de mine... sa ma simt privita de niste ochi calzi cand ma uit in oglinda... nu de un suflet tamp si de o privire rece... Nu sunt eu asta.... aduceti'va aminte, cum eram in prima si a doua zi de liceu... ah... Ditza imi spunea mereu ca sunt "surioara ei nebuna" ... eram al dracu de vesela si fericita... si acum as putea sa fiu... mda... fisura aia!

1 păreri:

Anonim spunea...

vei trece iubita...ne ai pe noi alaturi...azi ai "pierdut"...de fapt ai scapat de un Agarici(nu mai tin minte km ziceai u :-/)...dar ai castigat 3 prieteni...te iubesc:*:*