sâmbătă, 10 februarie 2007

Momente in care ma simt bine:

** sambata dimineata cand imi beau ness’ul singura in camera ,imi fumez prima tigara si stiu ca exista intotdeuna inceput chiar daca e precedat de sfarsit.
** vineri, dupa ore, cand stau linistita in statie la 381, la 19juma, nerabdatoare sa ajung in Oasis ca sa pot bea un Tuborg Strong si sa fumez un PM barfind cu Alina.
** noaptea, dupa ce s’au culcat ai mei, singura in camera, in fata calculatorului, cu un T.S. si o manea cu Luky.
** cand ma culc cu un gand placut si inchei o zi cu bine.
** cand sunt multumita de mine.
** cand sunt ametita si’mi pun capul pe’un umar moale si’i zic: „fa’mi in par”.
** cele cinci minute de somn suplimentar.
** lunea, cand intru sa fac baie si sthiu ca voi putea sa lenevesc putin acolo, pt. ca prima ora am religie si pot intarzia.
** sa ma trezesc cu gandul ca, daca nu te regasesc in viata asta va trebui sa ma nasc din nou numai pentru tine, si din nou, si din nou... pana ne vom intersecta.
** cand stau singura, suparata in Oasis, savurez un whisky cu 3 cuburi de gheata si ma gandesc la tot ce mi s’a intamplat in 17 ani [sadic, dar adevarat]
** plimbatul, de nebuna, desculta in obscuritatea noptii intr’o seara de vara.
** cand simt nisip cald sub talpi.
** cand privesc cum urmele talpilor mele de pe nisip sunt ucise de valurile marii.
** cand stau pe stabilopod’ul meu din Saturn fara sa ma gandesc la nimic [se poate sa nu te gandesti la nimic…].
** cand un mic ma tine in brate, ma saruta in ureche si imi sopteste : „frumosule, te iubesc!”
** cand iau ultima inghititura de bere T.S. si sthiu ca in frigider ma mai asteapta 3 cutii.
** cand ai mei ma lasa sa dorm la el.
** cand maica’mea ma trezeste dimineata cu un ness si fara sa tipe la mine sau sa dea cu aspiratorul.
** cand fac misto de Max si Flavia. [cu Luky]
** cand fac misto de Luky. [„sugi pwla!” :)]
** cand stau in pat si numar minutele pana ma voi urca in masina sa plec la mare.
** cand il astept pe Mosu’.
** cand ies cu ai mei la restaurant, in Casa Armatei si reusesc sa i conving sa ia si a 3a sticla de vin.
** cand ascult house.
** cand pleaca ai mei de acasa si pot sa ascult muzica la maxim.
** cand nu ma cert cu micu’ 3 zile la rand.
** cand ma uit la unghiile mele rosii.
** cand vine vacanta de vara fara o corigenta / : ) [poate anu’ asta ;)]
** cand ma uit la o pictura de a mea , si imi trezeste amintiri frumoase…
** cand imi iau de pe calorifer „tricoul mare de mic mic” si il pun pe mine… [„calduuuuut… si micu’ adoarmeee”]
** cand am parul drept.
** cand recitesc pasajele subliniate dintr’o carte citita.
** cand dansez intr’un club pe un house bun.
** cand am 2 sticle de Busuioaca de Bohotin in fata, si nimic nu ma poate opri sa le beau.
** vinerea dinaintea vacantei.
** cand imi iau o melodie de pe odc cu 1MB/s.
** cand vad ca el ma iubeste.
** cand simt ca cineva ma iubeste.
** cand simt ca cineva are grija de mine si il preocupa soarta mea.
** cand ma simt privita si admirata de un barbat.
** cand trec 5 ore si el nu a precizat cate tone are.
** cand mananc la el.
** cand adorm in bratele lui.
** cand vine sa ma ia de la liceu [/: ) „Daaa… asaaaa! „ ].Dar cand vine sa ma ia de la liceu? /:)
** cand vad ca ma suna „Pegas rds”.
** cand imi aduc aminte a doua zi de ce am febra musculara.
** cand ma uit in oglinda si realizez ca machiajul mi’a iesit bine.
** cand imi iau o bluza noua…o pereche de Conversi!
** cand mor de somn si stiu ca o data ce am pus capu’ pe perna adorm.
** cand ma trezesc dimineata si’mi aduc aminte de visul frumos in care am jucat.
** cand ma trezesc in toiul noptii, plansa toata si realizez ca a fost doar un cosmar.
** cand ma trezesc noaptea cu o sete „dureroasa” si am Sprite’ul langa mine.
** cand intru pe blog si gasesc un comment nou.
** cand iubesc din tot sufletul si nimeni nu ma face sa sufar.
** cand te caut prin patut.
** cand T.i.

1 păreri:

Anonim spunea...

ce scumpa ai fost,,cand te caut prin patutz...esti dulce:)