duminică, 18 martie 2007

:(( imi citeam arhiva ... si am dat peste asta ... un post la care tin enorm ... si acum am discutia aia intiparita in minte ... 15 octombrie 2006

>>>>>>>

24'07''

...mi se pare mie, sau revin la aceeasi stare?
mey, ce sa zic...tot pare ca se schimba in relatia asta...am 10 luni juma cu el, am o viata personala de cacat, si o dorinta care sthiu ca nu mi se va indeplini niciodata, dar o port mereu in suflet ca o bucurie...ca poate, cine sthie?! ma gandeam, ca ... am uitat! in fine...mi s'a pus urmatoarea intrebare azi: "nu crezi totusi ca e prea mult timp pierdut?" de ce? de ce sa fie timp pierdut daca el e omul pe care il iubesc,cum sa pierd timpul langa el...CUM SA FIE PIERDERE DE TIIIIMP? si de ce? si ce? si daca...mi'am pus si eu intrebarea asta, acum o luna poate, sau mai bine! un gand sinistru care'mi sopteste in fiecare clipa de fericire ca relatia asta nu are niciun viitor, iar daca are, va fii unul scurt. Si sthiu de ce se va intampla asa...sthiti nu, ca niciodata nu se spun dorintele pe care tii le pui atunci cand sufli in lumanarile din tort, sau cand arunci o moneda in lac...sau cand vezi o stea cazatoare??
[imi aduc bine aminte ... era 15 august 'o6, ora era in jur de 02 dimineata...un cer al dracu de senin, si niste suflete care se iubeau al dracu de mult. era ziua lui...eram undeva pe malul marii ... ah, da! MAREA...MAREA NEAGRA! mda...ne tineam in brate si unul nu zicea nimic...la un moment dat el a avut o tresarire: "am vazut o stea cazatoare..." a gresit...a gresit cand mi'a spus dorinta pe care si'a pus'o: "imi doresc sa ma casatoresc cu tine" ... parca ar fi spus: "vreau sa ne despartim"] ce sentiment stupid am avut atunci, fericire, bucurie, tristete si ura...il uram din tot sufletul,pt ca sthiam ca nu...nu se poate. au urmat minute de "boceala", de parca ma ceruse cineva in casatorie...
...era asa frumos...acum...acum, dupa o perioada cam de 1-2 luni de certuri continuu...a venit momentul cand am zis: GATA! gata pt 7 ore...l'am sunat, iar al zece'lea lucru pe care mi l'a spus, bineinteles dupa certuri la telefon, a fost: "noi suntem 2 prosti"...de 4 zile traiesc altfel, parca...parca am pt ce sa sper acum. s'a schimbat enorm...dupa discutia pe care am avut'o la telefon...24'07''. Nu sthiu daca s'a schimbat pt mine, pt noi, sau pt el...sau daca e doar ceva de moment. problema e ca a avut mare dreptate: suntem doi prosti ce ... CE SE IUBESC!

TE IUBESC!
<<<<<<<<<