miercuri, 14 martie 2007

Pe 27 noiembrie '05 a inceput tot! Prima oara in Oasis!









Mii si mii de amintiri zac aici ... zeci de sperante ... zeci de vise au fost transfigurate in realitate ... aici! Iar altele inca asteapta sa se implineasca ... Zeci de cuvinte rostite ... primul sarut ... al doilea te iubesc ... ultimul te iubesc! Certuri ... dezamagiri ... minciuni si impacari! Lacrimi si zambete se vor odihni aici pe vecie ... fie ca se vor mai putea simti fie ca nu! Betii ... chefuri ... prieteni ... si multa fericire de'a lungul unui an si jumatate .
Nu'mi vine sa cred ... desi inca sper ca e o gluma... o gluma f proasta ... nu pot sa cred ca Oasis se inchide ... pt totdeauna! Sunt legata trup ... si suflet de locul asta ... si nu numai pt ca aici am iubit si urat ... e o a doua casa a mea... este locul unde ma simteam extrem de bine si daca stateam singura la masa... daca vb cu alina... daca era sa ma cert cu Cata... preferam sa ma cert in oaza... Balla, tequila, absinth ... aici e locul unde am baut pentru prima oara absinth ... cocktail ... Bere ... Becks, Stella... TUBORG STRONG! Strong sa fie ... votka, vin ... apa plata, pepsi, cola, cola la pahar sau doza ... un shot bun facut de alina (din partea casei) ... Alune si chips'uri ... si ce daca erau 80 de mii punga?! :D lumanari multe, vis, frig, cald, perne. Aici am si dormit de vreo doua ori ... cu cata... pe pernele alea... :X Am invatat sa joc table si rammy ... noapte petrecuta la cosmetica... cu doua sticle de vin si un mic! Terasa ... frig ... noi 2! Amintiri! Ziua mea, care a iesit cum a iesit... per'total... bine! ziua mea... 17 ani impliniti in oaza ... la multi ani ... :(( zeci de ore la care am chiulit si am fost in oaza... am baut bere si am fumat multeee pachete de tigari! Am plans pe umarul Alinei ... Ah... si Alina ... sper sa ramanem prietene...sa ne sunam... si sa ne ascultam problemele in continuare ... sa fim sanatoase si sa iasa bacsisi gros ! :) ... si sa nu mai suferim ca doua proaste ! nu merita, nu? Si de domnu' Radu o sa mi fie dor... si de cheliosu' ala... omu' care nu sthie sa rada si il enerveaza pe cata ... si de perne, si de parchet o sa mi fie dor... si de scrumiera ... si IMI VINE SA'MI BAG P**A ... dau in paranoia! Se demoleaza mii de amintiri si mii de vise ... se inchid si dispar ... dispar ... dispar pentru ... pentru totdeauna ... ! TE UBESC!







Si poveastea noastra tot aici a inceput ... intr'o iarna ... candva demult... frig ... :-s 1 decembrie '05! aici a inceput tot! Am vb , m'ai sfatuit ... am baut o tequila ... eu aveam bluza mea maron pe mine ... tu ai baut o bere?! dracu' mai sthie, de parca asta ar fii important ... am vb ... m'am uitat in meniu ... m'am speriat ... m'am mai uitat o data in meniu... m'ai sarutat ... m'am speriat! Aveai meditatii ;;) iti bazaia telefonu' .. ["sa nu uiti sa stergi pozele" :) ] Am mai vb ... si la plecare ne'am lipit de peretele de la iesire ["daca mai stateam putin, ma intorceam de la meditatii la 11"] :)) asa a inceput tot ... si urat s'a sfarsit... oricum, pana la urma numai lucrurile frumoase raman!

[azi ... 14 martie ... fac o luna de cand m'am despartit de un mic... azi, 14 martie... ma mut in alta casa ... care sigur, nu va fi atat de primitoare ... azi ... de la 19juma pana maine dimineata am sa ma distrez pt ultima oara in oaza ... Oasis! :( ]

***SI SPER CA AZI SA NE VEDEM IN OASIS ... PT ULTIMA OARA!