marți, 24 aprilie 2007


Ce poti sa'i zici? ce ? Nu iert... nu uit... doar incerc sa trec peste!
E chiar aiurea cand iti iei o palma de la un om , fie ca iti e: amic, prieten, iubit sau pur si simplu un om de pe strada! cand sthii ca nu meriti... ca nu i'ai facut nimic niciodata... ca nu l'ai deranjat cu nimic! si cu toate astea... incerc sa ma comport normal ... incerc sa trec peste, fara reprosuri , fara jigniri si misto'uri! dar nu pot! mi'e greu ... am fost luata prin surprindere! :-s ...
si una peste alta ... in excursie a fost ... hmz... ok! m'am si distrat ... dar m'a si obosit excursia asta ... schitu' ala jegooos a supt'o urat de tot... daca nu o suparam pe diriga era si mai misto! oricum ... una peste alta, a fost super bine!
de abia astept grecia! :X nu sthiu cum sa va explic... dar am orgasm cand ma gandesc ca 10 zile ma duc intr'o tara pe care o iubesc enorm, cu oameni pe care ii iubesc enorm [unii dintre ei niste mincinosi :)) >:) ] , la mare, la soare ... maia les ca pot sa spun ca alea 10 zile din grecia, de anu trecut, constituie una din cele mai frumoase perioade din viata mea! am sa fac tot ce am facut anu trecut ... dar si in plus! am sa ma distrez , am sa rad... si nu o sa mai fiu suparata nici macar o secunda !urmariti'ma! :*
Luky ... te ubesc bhaaaaaaaa! ai grija ce mata mai faci ...