vineri, 20 aprilie 2007

TaNpenii si taNpiti! "Niste taNpiti"

N'am vrut niciodata sa generalizez, adica am incercat pe cat posibil sa ma abtin, dar acum chiar incep sa fiu convinsa ca barbatii sunt cam taNpiti. In primul rand ca si barbatii barbati au foarte multe manifestari de baieti. Inteleg, cand are unu` 17-19 ani ca nu te poti baza prea mult pe mintea lui, dar cand la: hai sa zicem, 25 de ani [cand poti sa ai pretentii] ei se manifesta tot asa, da cu virgula treaba. Si da, aparent sunt o gramada de barbati strong. Asta pana cand reusesti sa'i cunosti mai bine. Daca te bagi adanc sub pielea lor, nu'ti vine sa crezi ce se ascunde acolo. Din cauza asta, ori de cate ori cunosc mai bine un barbat, incepe sa'mi fie super mila de el si sa'l vad ca pe ultimul fraier. Nu stiu daca am ales bine cuvantul asta, dar oricum... asa o chestie de om de toata mila. Ca idee, renuntati la a mai crede ca dupa 3 intilniri cu voi, toate femeile viseaza sa se marite si sa va spele sosetele. Unele chiar vor doar sa se distreze, nu trebuie sa le menajati, sa le mintiti, sa va stergeti sms'uri din telefon si sa bagati duma cum ca toooateee fetele din anturajul vostru va sunt doar prietene si evident nu ati facut nimic cu ele si nici n'ati simtit vreodata ceva pentru ele, si jurati ca nici nu veti... vreodata. Hai, vraja marii de aici, bine? Poate ne doare undeva cu cine v'ati mai tavalit voi. Cand incepe sa nu ne mai doara undeva, crede'ma ca o sa iti dai seama. Vom incepe sa facem crize, sa cerem explicatii, sa plangem si tot asa, pana atunci relax man, doar te folosim si noi cum ne folosesti tu. Iubirea e una, si let`s hang out e alta, ok? Chiar daca tu esti super frumos si te astepti sa te iubesc, chiar daca esti ditamai smenarul si imi platesti mofturile, asta nu inseamna ca te si iubesc. Asta inseamna ca la prima depunere de kg pe burta sau la prima scadere de venituri n'o sa mai ies cu tine. Si nu trebuie sa suferi, pur si simplu trebuia sa fii constient de ce ies cu tine. E simplu, nu?


Iar la intrebarea de ce iubesc femeile pe unii nenorociti, am si aici raspuns. Nenorocitii aia la inceput nu au fost asa. Si inceputul conteaza. Dupa aia, cand lucrurile se scapa pe ele, toata lumea spera: hai, ma, mai rabd si va fi iar ca la inceput, nu se poate, el nu e asa, eu stiu cum poate el sa fie... stfig. La un moment dat te saturi, evident, nu e omul potrivit pentru tine si'l lasi naibii, insa a nu mai fi cu cineva nu e tot una cu a nu'l mai iubi. Ca nu'l iubesti pe asta de azi, ok, dar ca pentru tine fondul lui este ala pe care l'ai vazut la inceput, e altceva. La astia mai mici am sperante ca la un moment dat se vor destepta. Ca idee, barbatii sunt de un milion de ori mai complexati decat femeile. Ah, ca nu o arata decat in momentele lor de slabiciune, rare desigur, dar ele exista, alta mancare de peste.Concluzie: Nu inteleg de ce (prieteni, iubiti, amanti) au simtit nevoia ca, macar o data, sa planga in fata mea pentru te miri ce. Cu amendamentul "n'am mai plins de 100 de ani, nu stiu ce am acum" Oh well... noi sa fim sanatosi. As mai scrie, dar trebuie sa ies la cafea cu...