miercuri, 9 mai 2007

Am ales ...


Ne'am iubit atat de mult incat am declarat razboi ... filmul nostru l'as vedea din nou... din pacate nu'i pe video ... aveai tu o scena pe 13 august in care ma injurai si spuneai ca daca nu ma potolesc ma arunci pe geam! :) :"> >:D< ;)


Am ales ca trebuie sa ma duc la psiholog... daca eu nu'mi pot face viata asta de cacat mai usoara... o sa apelez la cineva... poate pt prima oara in viata apelez la cineva... e un moment critic... o periodata din viata mea care nu se mai incheie! o perioada Black! neagra... macar gri daca ar fii!

Am vb cu mama mea... nu a zis nimic... dar poate bine nu i'a parut ca ma duc sa un psiholog, pt ca intrebarea ei a fost : "de ce nu apelezi la parinti?" .... pt ca nu pot... pt ca atunci cand am apelat nu am simtit nicio schimbare... poate sunt de vina... dar macar am incercat! ce o sa vb la psiholog? nu e treaba voastra... am doua lucruri sa'i spun... poate trei ... poate ... dar azi mi'am dat seama ca maica'mea are dreptate vis'a'vis de ...ea... : "nu'ti dai seama ca pe ei, ii doare in cur de tine...? [bha da] ... nu'ti dai seama ca pe ei ii doare de viata ta in cot... si ca'i intereseaza doar relatia lor? nu'ti dai seama ca relatia asta de prietenie nu are niciun viitor?"


Si cun toate astea... desi imi dau seama ca lumea nu e ca mine... ca pe "ei" ii doare in cur de mine... cu toate astea... eu sper ca vom merge la mare... 18 zile... desi ... plm... brb sa bag zmeul ... ultimul post in care mai scriu de ea... pt ca mi'am dat seama ca in lumea asta, durerea de cur e imensa... si dureroasa ... din simplul motiv ca eu as fii reactionat altfel ... altfel ... cum? nu sthiu ... dar altfel ... si iti spun atat .. ca atunci cand am sa sthiu sigur ca te'ai despartit de EL... o sa ti dau un beep ... atat ... daca vrei... raspunzi cu un beep... daca nu vrei... nu trebuie sa faci nimic, ci sa ti vezi de viata ta ... si nu scriu un post pt tine... sau referitor la tine din cauza cu vreau sa am o prietena... am o prietena... si uite, colac peste pupaza... i se zice tot Didy ... ci din simplul motiv ca tin la tine... si de pe 11 august 2005 am sperat ca o sa mai mergem 18 zile la mare ... asta ca rsp la postul tau ... si poate ma injosesc cand iti spun ca:

... intr'un fel imi pare rau ... in alt fel ... foarte rau!

si recunosc... ca esthi o parsiva... o egoista ... LA FEL CA MINE :))) ... dar ... mi'e dor de tine in pula mea! Ce mai frumoasa declaratie ... :-s te iubesc bha ... mult ... ai grija de tine, de mama ta... daca o sa mai plangi vreodata... sthii unde ma gasesti ... daca vrei sa planga cineva .... sthii unde ma gasesti ... si sthii ca daca te aud suparat la telefon... ma superi si pe mine... si sthii ca daca plangi ... plang si eu ... sper sa nu fie asa cum zic eu ... dar retine: am fost singura prietena a ta pe care nu o sa o mai ai ... greselile ne'au invatat sa fim prietene... si de asta o sa'ti dai seama atunci cand... o sa realizezi ca altceva conteaza ... [gandeste] ... sper sa nu'ti dai seama de ce am spus eu mai sus... si sa iei in ras tot ce am scris... ca daca o sa realizezi ca am dreptate... si tu ne vei face nimic... si vom ramane doua "straine" pe viata... o sa'mi para si mai rau decat acum... La multi ani! ;)

1 păreri:

Anonim spunea...

uite cum facem :)
cand ai nevoie de ceva,de orice,de chiar orice..da'mi un bip si vedem cum facem...cand vei stii ca m am despartit da-mi tot un bip..am citit si re-citit ce ai scris,si nu prea mi-am dat seama "ce conteaza",dar nu stiu daca e bine,sau daca e rau,sau daca sunt eu un pic km toanta.
si nu e adevarat ca celor din jur ii "doare in cur" de... probleme tale,ci pur si simplu nu vrei sa te mai apropii de nimeni (parerea mea,imi cer scuze daca e gresita)..in afara de vama-zmeul,hai sa mai ascultam o data un patrice,o vita de vie si...asa,niste manele care se tot auzeau in vara lui 2005 pe plaja saturn.