vineri, 29 iunie 2007

Pe noi in viata ne tine doar ura !

Si cum iti ziceam, azi in mesaj: ocs - ziua 1. momentul 1! Ai dreptate, sigur nu am cum sa zambesc daca ascult melodia asta! dar ... m'ai intrebat de ce as vrea sa zambesc ... sa rad? sa ma isterizez fals?! de ce as vrea sa alerg si sa incerc sa prind fluturi de care sa incerc sa ma agatz? cand dau sa fug ... tu'mi spui sa sper!? dar m'ai intrebat daca mai am in ce sa cred, sa sper? sau daca vreau sa fac lucrul asta? sau daca am pt ce si cine? [eu sunt ei si ei sunt eu] . Am ramas masca ... nu ca nu ma crezi ... caci ar fii aproape imposibil in momentul tau de furie pe care ti'l respect, sa mai crezi ceva, in cineva! Masca pt ca nu ma asteptam sa intalnesc astfel de oameni care ar putea sa se joace cu asa ceva doar ca sa ce? oameni buni? vreti sa mi faceti rau?! Nu am cum sa te fac sa intelegi ca ... sunt in jurul nostru oameni care ... nu sunt demni de noi, de tine, de mine ... nu am cum ... si nici nu vreau! ar trebui sa'ti dai seama singura! si sper ca timpul te va face sa'ti dai seama cine te iubeste ... cine e langa tine ... in cine sa ai incredere! iar daca nu ... macar sa'ti dai seama ca nu te'am mintit cu nimic!