sâmbătă, 30 iunie 2007


Ratacesc aiurea printre zeci de amintiri
Fiecare soapta e inceputul unei vechi iubiri
De la viata am invatat sa cer mereu mai mult
Fara sa-mi dau seama ca-mï era de-ajuns sa te ascult


Cat despre mine ... despre viata mea? e un haos ... pe plan sentimental ... social! de fapt... unde e o particica de bine in viata mea?! poate ... acolo langa 2-3 prieteni , langa ai mei ... si atunci cand sunt doar eu cu mine ... doar noi doua! Atat!

Mi'e dor de tine, si atunci spun: "nu e bine" ... vreau si'mi spun : "nu e bine" ... ascult ocs si'mi spun ca : "nu e bine"! Dar e ceva bine?

Ziua de azi a fost o gluma buna! pe care eu sincer nu am gustat'o ... nu va mai puteti opri din ras ... nu ne mai putem opri din plans!

Asta'i ziua in care a inceput sa'mi pese... ziua in care absolut nimic, nimic nu merge! ... si sincer ... sunt cu mult peste voi ... peste multi ... si la ce'mi foloseste?!

Observ ca nimeni nu mai e ca mine!