duminică, 1 iulie 2007


In mine cu greu imi mai incap
Abia astept din viata asta sa scap ...


Mda ... starea e aceeasi ... acelasi cacat! aceasi sula belita... vb f frumos pt o fata ... sthiu ... sthiu! sunt scarbita de tot ce ma inconjoara ... de aproape toti oamenii care ma inconjoara ... de majoritatea ... am vrut sa scap de lepre... si am scapat ... si am primit altele!

si as putea sa'ti explic ce simt ... cum, cand si unde ... dar ... eu nu vreau sa explic ... nu e vina ta ... dar ... cum am mai zis... nimeni ... absolut nimeni nu'mi cunoaste viata! insa ... am avut la un moment dat ruptura "aia" ! si cum ziceai si azi la telefon: "nu ar trebui sa te intereseze ... el merita 10 si i'au dat 6... ar trebui sa te obisnuiesti cu astea" M'am obisnuit ... pt ca dau de chestii de genu de la 7 ani apoximativ ... intelegi ... dar la un moment dat nu mai poti ... si daca nimeni nu iti face dreptate ... iti faci singur ... cu vorba, cu forta ... cu sticla de bere ... sau cu un cutit ... nu e de ras ... nu tot se lasa in voia sortii ... nu tot se lasa "ca de la d'zeu" ... de aia s'au inventat si operatiile estetice ... si ma repet ... cum a zis si tata... in momentele lui bune: "o sa vina momentul ... cand o sa pui mana pe sticla de vin si o sa vrei sa ii dai in cap ... pt ca nu o sa mai poti" ... asta simt acum ... dar sthiu ... sthiu ca sunt peste ei .... sthiu ca eu pot sa rabd ... si eu fac rau ... ca oricine altcineva ... dar ... in acest moment ... nu amenint ... dar ... nu cred ca daca va vad privindu'ma in ochi ma mai pot controla .... nu cred ... [sthiu ... sthiu ca nu e bine ... dau sa fug , dau sa fug mereu ... dar raman inchis in trupul meu]

1 păreri:

Twinky spunea...

Sa iubesti marea in continuare...pentru ca ea chiar merita,pentru ca ea nu o sa te dezamageasca niciodata si pentru ca ea te va astepa mereu in acelasi loc.La ea sa te intorci mereu,dupa zile lungi si anotimpuri straine, cu trupul obosit, cu inima chinuita de-ntrebari nascute din cele mai marunte orgolii...la ea sa te intorci caci numai ea te asteapta asa cum nimeni nu o poate face.

Spuneai ca ai ramas singura...ca ai pierdut tot dar un lucru iti zic :traiesti!Bucura-te de asta cat poti de tare.E cel mai frumos dar pe care l-ai primit si trebuie pretuit...

*Sa-i spui marii ca si eu o salut si ca deja mi-e dor de ea.Sa-i mai spui sa ramana acolo,caci as muri sa ma întorc si s-o gasesc secata de dor...dar sterg gandul negru cu un zambet,si in mandria mea nemasurata stiu ca o voi gasi la locul stiut si-o voi lasa iar sa ma spele de iubirile amare de peste an, sa plinga odată cu mine, si-o voi ruga iar, ca-n alte dati, sa raspunda la toate intrebarile mele nedrepte,fara raspuns.

[inca ceva...daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva,daca te simti singura...sunt aici!]