sâmbătă, 18 august 2007


Mai sunt 84 de ore ... :X

... de abia astept ... mare, soare, nisip ... :X am vreo 3-4 cluburi in care vreau neaparat sa ajung, niste terase, si cateva restaurante de care mi'e dor ... mi'e dor si de stabilopodul meu ... si in special de o terasa ...
si in concluzie ... pe 21, la ora 13 maxim ... o sa beau o bere pe plaja ... o bere? hmz ... mai vedem ... poate niciuna!

1 păreri:

Anonim spunea...

nu inteleg de ce esti atat de negativista:-??... iti citesc blogul de 2 ani deja si parca nu esti tu...parca nu mai esti laura optimista si puternica pe care ocunosteam...cea pe care nimic nu o dobora,nu o facea sa planga,nu o facea sa sufere...tine minte un lucru pe care si eu l'am invatat tot din greutati:in viata te raneste doar ce lasi tu sa te raneasca.Intr'adevar viata e grea,e rea, e o curva nenorocita care vrea sa distruga tot,insa trebuie sa ii arati ca esti da 1000 de ori mai puternica decat ea and you won't let her get to you!In trecut,nu am fost noi cei mai buni prieteni,insa nu cred ca ti'am dorit raul prin mesajul acesta.Iti doresc sincer sa'ti fie bine:)


Love,
Someone Who Cares...