marți, 11 septembrie 2007

Sindromul Tourrete cu 180 km/h!

Si ce daca? ce mult mi'as dori sa sthiu cine e cel/cea care imi lasa comm cu anonim ... de ce? hmz ... nu e curiozitate 100%! poate ma roade ceva ... stau si ma gandesc ca ... niciodata nu am crezut ca cineva poate fii interesat de soarta mea ... poate doar parintii ... poate ... dar aici nu e vb de ei ... poate de mult nu mai am ce sa le cer parintilor ... caci mi'au dat tot... acum caut ceva la cei din jurul meu... o sclipire ...


Cand aveam vreo 12 ani ... iubeam si ... si aveam prieteni pt care dadeam TOT ... am dat ... am tot dat ... si nu am primit nimic in schimb ... aveam incredere in toata lumea ... si mereu imi luam un mare bot de la viata, prieteni si prietene... mda ... am facut 14 ani si ceva ... [micutza] ... si vazand o gravida mi'am pus o dorinta [ sa nu mai fiu asa naiva ] ... si s'a indeplinit ... de revelion, la 12 fix mi'am pus alta dorinta [ sa nu mai am incredere in nimeni ... niciodata ... ] ... si s'a indeplinit ... cand am mancat , de revelion, dupa 12 noaptea ... ceva nou pe anul ala ... mi'am pus o dorinta [ sa nu mai iubesc pe nimeni, sa nu ma mai atasez de nimeni ... ca sa nu mai sufar ] ... si s'a indeplinit! si nimic nu trece fara sa lase urme ... si acum caut din priviri gravide si astept revelionul ca sa'mi pun dorinte!


Se alege praful de noi daca nu luam la mistho viata!

1 păreri:

Anonim spunea...

Crede-o!Vreau ca tu sa crezi ca intr-adevar cineva se intereseaza de tine,pentru ca asa e;ma intereseaza soarta ta,vreau sa iti fie bine,vreau sa fii si tu fericita.De ce sa nu fii?Cine sa iti ia acest drept si de ce?Daca vrei...as putea fi langa tine pana atunci...mi'as dori sa fim prieteni,ptr ca imi doresc sincer sa te ajut.Nu multi dau in viata peste astfel de persoane...dar eu am dat...Chiar daca la inceput am crezut ca nu poate fi adevarat,s-a dovedit ca era...era adevarat...Acesta este modul meu de a multumi:).Dar nu o pot face decat daca TU ma lasi,ptr ca este alegerea TA!
astept raspuns,

Love,
Someone Who Cares